Hoe en waar vind ik goede instructie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

blackfoot

Hoe en waar vind ik goede instructie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 19:38

Binnenkort stopt mijn huidige instructrice met lesgeven. Dit vind ik bestwel jammer, maar ik moet dus op zoek gaan naar een andere instructrice. Ik weet alleen niet hoe. Ik ken niemand die eventueel een instructrice kan aanbevelen. Mijn huidige instructrice gaat wel nog even rondkijken. Is een advertentie op marktplaats misschien een optie, en waar moet ik vooral op letten bij het vinden van goede intstructie?

Alvast bedankt

Clauwtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:20

ik zou idd een advertentie op bokt,marktplaats e.d zetten.Ja het is wel belangrijk dat zij/hij een diploma heeft,anders kan het nog wel eens lastig worden,want je mag zonder diploma's mensen geen les geven tegen betaling.goed erop letten of ze een beetje dezelfde instelling als jou heeft en kijken of het klikt! Veel succes met zoeken!

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:21

kan je naar oudewater toekomen?
in dat geval weet ik een heel zzgp-ster Mirella van de Heuvel. Pm maar als je meer info wilt.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:23

ik heb de afgelopen tijd al 2 instructrices versleten.. kon het gewoonniet goed met ze vinden.

nou heb ik afgelopen vrijdag voor het eerst les gehad van nelis hier van bokt en het ging echt lekker. haar manier van lesgeven(meer springgericht terwijl ik aleen dressuur) werkt perfect bij ons.

die andere 2 had ik overigens van marktplaats, waarvan ik er 1 nog kende van 2 jaar terug toen ik nog op de manege reed.

het is toch ff uitproberen.. maar er zijn genoeg leuke te vinden hoor en ook betaalbare

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:35

Praten met mensen uit de buurt bij wie die lessen en dan eens een keertje gaan kijken.