Myra1 schreef:Het probleem is dat dat helemaal niet goed voor z'n benen is. Soms moet je een paard tegen zichzelf beschermen, of je kan 'm over een paar jaar wegbrengen.
Oh... ik dacht eerlijk gezegd dat alles wat hij zelf doet niet slecht kan zijn. Dat hij dat zelf wel aanvoelt. Die afrastering moet zowiezo iets aan gebeuren. Als hij daarachter blijft hangen wil ik niet weten wat er gebeurd.
Maar misschien heb je wel gelijk.... gisteren was hij aan het galoperen en hij ging ineens gigantisch onderuit en viel op zijn knie. Gelukkig was er verder niet veel aan de hand. Hij liep normaal... vandaag ook.. het was niet dik... Maar toen dacht ik wel van... hmm.. m'n paard doet aan zelfdestructie.
Maar ik zie dat ze zich regelmatig vervelen in de wei. Ik kan er geen ballen enzo ingooien want die worden eruit gehaald.
En springen vind hij dus super leuk. Geniet dan ook wel weer als ik zie dat hij er zoveel plezier in heeft.
Heb soms wel mijn twijfels als ik kijk hoe hoog hij springt. Hij is nog maar 2 1/2 en hij springt echt heel hoog. Ik denk ook steeds van.. ojee.. dat haalt ie niet.
Ik wilde dus lagere hindernissen in de wei maken zodat hij wel kan springen, maar niet zo hoog. Die afrastering word veranderd... komt nog een lint boven.