Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mijn paard loopt veel buiten maar heeft ook veel energie schrikt van de raarste dingen staart in de lucht en noem maar op... denk dat het over een paar maanden weer beter gaat...en toch nu maar proberen om haar zo goed mogelijk onder controle te houden ! succes!

.. we kunnen haar dan nog wel houden maar misschien moet je dat wandelen eerst proberen in de bak? als dat goed gaat.. naar buiten toe? findira schreef:Ze krijgt ongeveer een kilo op een dag, want ze staat dus 24/7 op zand. S ochtends een halve kilo en s avonds een halve kilo.
En s ochtens anderhalve plak hooi en s avonds ook anderhalve plak hooi in totaal.
Verder wat broodjes soms, en wat ander groente afval, zoals sla en appelschillen enz.
En het probleem is dus dat als ik haar loslaat ze dus in de wei gaat eten in plaats van rennen omdat ze een vreetzak is. En in de bak doet ze soms ook niks.
.
Dan zal ik dat maar aannemen. Ik denk dat ik dan een klein beetje ga afbouwen en kijken hoe dat gaat. Als het niet verbeterd kan ik altijd nog meer minderen.
Thinky schreef:Ik heb een paardje dat bijna 2 jaar word. Ze heeft altijd al pavo veulenbrok gehad maar een paar maanden geleden heb ik de pavo veulenbrok moeten minderen omdat ze er minder tegen kon. Ik heb dan pavo vitaminen en mineralenkorrels gekocht om bij te geven zodat ze toch voldoende vitaminen en mineralen binnen krijgt.