Hmmm. Ik weet niet.
Vind het een onprettige Tell Sell - achtige site , schreeuwerig met veel schreeuwerige beloftes , de foto's van zeg maar voor & na die erbij staan zijn prut...
Kijk naar die houding met dat "seat improvement" gedoe.
Als je als ruiter zo een uur in het zadel zit , kom je helemaal kapot eraf hoor 
Rare gespannen houding. Weggedrukte holle gespannen rug (waarschijnlijk om een "rechte rug" indruk te geven voor het verkooppraatje) , ruiter zit op haar muts ipv op haar zitbeenknobbels , zadel ligt raar voorover gekanteld waardoor ruiter raar hoog achterop de lepel zit (daar krijg je erge lage rugpijn van) , de benen zijn raar gespannen naar achteren gelegd om maar op die zelfde lijn als van de heupen te komen. Vanaf de knie raar de onderbenen naar achteren gespannen en naar binnen gedraaid voor die rechte tenen.... deze foto is echt niet vlot gemaakt , van een ruiter die ontspannen gaat zitten en dan meteen lekker ontspannen zit.
Dit is een foto van een ruiter op een zadel , en dan maar gaan buigen en verleggen om de "juiste lijnen" te krijgen. Iemand die dit een goede ontspannen houding noemt is echt ongeschikt om zadels te verkopen 
Totaal geen natuurlijke , ontspannen , goede houding.
Maar iemand die voor de foto in een rare gespannen houding gedrongen zit om de mensen te foppen die eventueel een zadel zouden kunnen gaan bestellen.
Niet lüllig bedoelt hoor , maar als je zo die site ziet dan trapt iemand met een beetje inzicht / ervaring met paarden / zadels / rijden hier echt niet in , dan gaan juist alle alarmbellen rinkelen 
Vooral ook die tekst onder die rare gespannen foto , elke sukkel kan toch zien hoe een rare gespannen houding die ruiter op de foto heeft ??? En dan eronder lopen verkondigen hoe ontspannen en netjes ze zit , erg fout , geeft aan dat ze de klant niet serieus nemen , (ofwel ze denken die sukkels wel even te foppen...) , dat ze sowieso kletskoek verkopen / totaal geen inzicht hebben in een goede ontspannen zit.
Misschien dat de zadels super zijn hoor , dat weet ik niet.
Maar de hele opzet van die site en die Tell-Sell achtige lülpraatjes en die onbetrouwbare info erbij....ik zou niks bij zo'n zaak willen kopen.
Sorry voor die mensen , maar komt op mij zo zeer onbetrouwbaar over , helaas.
Je zou voor de grap eens een topic moeten openen met die geweldige foto van die geweldige Seat Improvement , en dan aan mensen vragen wat ze van die houding vinden