Nou ik ga dus 99% zeker over naar een andere club. Het liefst wil ik uiteraard zo snel mogelijk, maar aangezien ik nu het (wedstrijd)secretariaat doe, moet er uiteraard eerst een opvolger komen. Kan ik me nu wel al per bv 1 maart over laten schrijven naar die club maar nog wel ff als bestuurslid blijven tot er een opvolger is?? En de kosten naar de KNHS, die zijn toch nu al betaald, dus aan de nieuwe club hoef ik eerst alleen maar de contributie te betalen en pas volgend jaar de afdragt weer?? En de startkaart?? Wordt die automatisch aangepast?? En ben dan zeker ook nieuwe coupons nodig....
T is ook wel handig van mij om dit de 1e maand van het nieuwe jaar te bedenken, maar goed...
Dan blijf je toch gewoon nog even papieren lid bij je oude vereniging, zodat je de kosten voor de coupons en startkaart niet voor niets hebt gemaakt, en dan wordt je voor het jaar 2006 alleen leslid bij je nieuwe vereniging. Tenminste als dat kan bij beide verenigingen. Er zijn legio mensen alleen maar lid van een rijvereniging omdat je anders geen startkaart aan kunt vragen.
Nou ik wil juist naar de nieuwe club om de lessen en het gebruik van de manege, maar zou idd dan bij me oude club papierlid kunnen blijven voorlopig...