hoop dat het niet zo'n lang verhaal wordt maar ik zal proberen het kort te houden.
mijn zus en ik hebben samen een eigen paard en vorig jaar zomer kwamen we erachter dat ze last had van haar rug. als je er met een borstel overheen ging trok ze helemaal in enzz. in die tijd hebben wij ook een nieuw zadel gekocht (iemand die er verstand van had is langs geweest) en er is een fisio/osteopaat langs geweest die haar rug heeft gedaan. dat heeft heel goed geholpen en ze liep weer veel beter.
nu... 3 weken geleden bijna kwamen we erachter dat ze weer last begon te krijgen van haar rug. we hebben gelijk een paar mensen van stal erbij gehaald die er ook wel verstand van hebben om te kijken wat het nu kan zijn.... ze zeiden allemaal dat het aan het zadel lag. dat hij het gedeelte van haar rug werd afgekneld omdat het zadel te smal was. nou lekker dan net een nieuw zadel gekocht maar ja daar kan ik nog mee leven want die raak je wel weer kwijt. nu mochten we van iemand anders een zadel lenen om te kijken of dat wat was.. er hebben nog een paar mensen naar gekeken en die vinden eigenlijk dat dit zadel ook niet helemaal goed zit. ik vind het zo moeilijk om van andere mensen uit te gaan, en haar rug wordt er ook niet beter op.
nu vraag ik me dus af of meer mensen dit probleem hebben of hebben gehad en wat jullie daar aan hebben gedaan? we willen misschien ook wel een zadel aan laten meten maar waar kan je dat het beste doen en hoeveel heeft dat bij jullie gekost?
alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-01-06 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.