We hebben sinds kort op stal een nieuw meisje, aardig is ze niet en ze denkt dat ze alles kan maken op stal, maar goed daar valt nog mee te leven.
Dit meisje heeft 3 paarden, waaronder een veulen en ik meen een jaarling.
De jaarling springt regelmatig over hekken en net hoor ik dat dit een hengst is. Dit is nooit verteld, ook niet door het meisje. Toen ik namelijk bij deze stal kwam en vroeg of er hengsten welkom waren, werd er gezegd: nee!
Nu heb ik 3 pony's die eigenlijk alle drie niet bij een hengst kunnen, een dominante ruin, een gillende/ trappende merrie en mijn merrie, die hengsten wel best vind (ze laat zich ook bespringen).
Nu heb ik vaak meegemaakt dat als ik grondwerk aan het doen ben in de bak, dat meisje gewoon haar hengst ernaast zet, terwijl zij weet dat hij erover heen springt. Of dat als ik mijn pony's er los heb staan, zet ze haar hengst er gewoon naast. Als het een merrie of ruin was, had ik daar dus absoluut geen problemen mee gehad.
Maar ergens vind ik het niet kunnen, want wat als straks een van mijn pony's drachtig is en ik was er nooit achter gekomen dat het een hengst is?!

Met dit meisje valt niet te praten, zij heeft haar regels bij de stallen en daar moet iedereen het maar mee doen. Zo verdraait ze ook dingen tegenover de staleigenaar.
Help! Wie weet er misschien nog een idee?