Een groot probleem? Of toch niet?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Een groot probleem? Of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 12:01

Hallo,

Fijn dat jullie even de moeite nemen dit topic te lezen

Ik heb volgens mij een best groot probleem; namelijk, dat mijn haflinger zijn winterdeken zooooo ontzettend heeft gemold dat hij gewoon niet meer op kan. Hij ging steeds iets meer kapot, er gingen laat ik maar zeggen steeds meer vlakken uit zijn deken. Nu hoorde ik dat het volgende week heel erg gaat vriezen en nu zit ik dus met een probleem. Hij heeft nu eigenlijk al best wat winterhaar aangemaakt doordat hij dus langzaam aan zijn deken molde. (snappen jullie het nog ). Maargoed. Nu mijn vraag: Moet hij persé een winterdeken op. Opa zei dat hij misschien maar even in zijn grote stal moest blijven (3 bij 5 ofzo) moest blijven. (Hij komt er wel elke dag even uit natuurlijk), en dat het dan wel zou gaan. Maar persoonlijk denk ik eigenlijk van niet.. Onee, wat moet ik doen

Groetjes!!

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:03

euhm nieuwe deken kopen?

Jess_Garr

Re: Een groot probleem? Of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:08

Je kan natuurlijk een nieuwe deken kopen dan kun je vragen naar een sterke kwaliteit en uitzoeken waaraan hij hem stuk maakt bijv. een scherpe punt? Maar als je paardje een dik genoege vacht heeft dan kun je hem ook aflaten?als hij al aan zn deken is gewend en geen dikke vacht heeft gekreërd zou ik een nieuwe zoeken
succes Liefs Jessica

Anoniem

Re: Een groot probleem? Of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:10

als je het duur vind, kan je ook in een 2e hands winkel een andere kopen

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:12

Een hengstendeken kopen.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:16