Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
wamphie schreef:Ik merk wel als ze ergens bang voor is dat gaat wel goed. Maar zo,n hond die van achter aanvalt als je aan het galoperen bent dan is het al gebeurt. Ik lig er ook gelijk vanaf ik word gelanceerd
en dat maakt hem boos, niks bang voor honden, maar laatst zo een mooie poolhond, zo een wolfsachtig uiterlijk, met veel vacht en dikke pluimstaart omhoog, prachtig beest, mooi geborsteld, maar mijn paard was helemaal over de zeik, blazen, briezen en stampen, en trillen op zijn benen.
Hij bleef bij mij, maar met een vreemde op zijn rug, denk ik het niet. 
wamphie schreef:Verder is ze heel braaf, als ik eraf ligtstopt ze ook direct. Mee wandelen loopt ze ook nooit weg. Ik hoorde al van de vorige eigenaar dat ze niet met andere pony en paarden kan ook niet aan het halster vast zetten dan trekt ze los en steigert ze. Haar advies was dan ook met buitenrijden haar achteraan laten lopen in een groep. Dit doe ik dus niet want ik ga met de pony van mijn dochtertje en in galop zit ze steeds bovenop de kleine pony. Nu rij ik dus voorop en de kleine pony moet een stukje achter haar blijven want ze trap als ze de kans krijgt. Bij mij heeft ze dit tot nu toe nooit meer gedaan als die oren naar achter gaag ben ik haar al voor.
iig een neuslengte voor de ander en dan is het goed.