leren laarzen te strak bij kuiten..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

desleen

leren laarzen te strak bij kuiten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 20:37

grrr..
mijn leren dressuurlaarzen van derby zijn een beetje strak aan het worden bij mijn kuiten.. kan je die op laten rekken of een rits of elastiek o.i.d in laten zetten?
zoja, waar kan je dat laten doen in omgeving kaatsheuvel?
ik vind het echt heel jammer als ik ze niet meer aan kan, want heb ze pas een jaar en bij de voet passen ze nog heel goed!
b.v.d
groetjes, marleen

Britt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 20:43

bij de gemiddelde schoenmaker zou dat gewoon moeten kunnen

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:06

idd schoenmaker of vragen bij de winkel waar je ze gekocht hebt

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:29

Heb je ze niet toevallig te warm staan, in de buurt van een kachel ofzo? Daar 'krimpen' ze ook van. Verder zou ik als je net een uitbundige eetperiode achter de rug hebt even wachten met oprekken, dan wordt het misschien vanzelf weer minder ... Mijne zitten ook weleens strakker dan anders

kenneth

Re: leren laarzen te strak bij kuiten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:31

haha dat probleem heb ik ook wel eens maar ja 1 dag minder eten en ze passen weer zonden om ze op te laten rekken of ritsen in te laten zetten

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:28

je kan ze oplaten rekken bij de meeste ruitersportzaken maar daarvan moet je niet denken dat het veel centimeters zijn. Maar als je er een rits in laat zetten scheelt het wel redelijk veel.

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:30

Het beste is trouwens wel als je er een rits inlaat zetten dat je de belijn (of hoe je dat ook schrijft) laat zitten want, anders zakken ze zo in. Een rits kan je erin laten zetten bij een ruitersportzaak of bij een schoenmaker. Succes ermee.