Verzekeren zadel.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

khorizon

Verzekeren zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 11:43

Ik wil mijn zadel verzekeren tegen diefstal. Omdat bij ons pas geleden een zadelroof is geweest. Ik heb het geluk gehad dat ze werden gestoord voordat ze mijn kast konden leeghalen.

Mijn paard is b=niet verzekerd. Daarom kan ik er geen een afsluiten waarbij je een paardenverzekering moet hebben.

Hoe hebben jullie dat gedaan en wat betalen jullie hiervoor.

Bij de Amev kan het dan kost het 7,50 per maand voor een zadel van 1200.-.

alex66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 11:59

kijk de inboedel verzekering die je nu hebt eens goed na of bel even vaak is je zadel daar gewoon in mee verzekerd ook al heb je het niet thuis liggen

ellepel

Re: Verzekeren zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 12:40

maar dan moet het wel achter slot en grendel liggen op de stal waar je je zadel wel hebt.
anders ben je er niet voor verzekerd...

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:23

Mijn zadels en paardenspullen zijn allemaal bij de inboedel verzekerd en liggen wel achter slot en grendel...Dat mag ook 1 afgesloten ruimte zijn btw.

Bjarni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 14:46

Weet iemand hoe dat bij de fbto zit? Ik heb mijn inboedelverzekering bij fbto en had vorige keer zo'n ontzettende muts aan de lijn die me daar echt geen duidelijk antwoord op kon geven (behalve dat ze dit echt niet kende). Was op een gegeven moment zo geïrriteerd dat ik het maar heb opgegeven maar weet dus nog niet of mijn zadel wel meeverzekerd is.
Zal nog wel eens bellen maar als ik haar weer aan de telefoon krijg wordt ik weer niks wijzer.

Letizia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 17:17

Mijn stalkast is ook verzekerd bij m'n inboedel, betaal er maar een paar € extra voor per maand

khorizon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 15:22

Ik zit bij de amev en deze heb ik gemaild zei zeggen het niet bij de inboedel te doen.