Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
smurf schreef:mijn paard eet een strobox in 10 minuten leeg, hij eet liever stro dan hooi, kuil of voordroog, omdat hij grootgebracht is met stro eten. In andere landen voeren ze paarden namelijk stro ipv hooi.
Ik heb het opgelost door hem op een vlasbodem te zetten met rubbermatten eronder om overmatige slijtage aan de hoeven te voorkomen.
) Wendy schreef:Kan stro eten ook voortkomen uit bepaalde tekorten? Mijn paard at in het begin namelijk heel veel stro, ook al kreeg hij ook nog eens veel hooi.
In die tijd was hij ook wat mager. Nu eet hij het niet meer.... ik vraag me dus af waarom?
) tjah en anders zit er niks op dan elke keer stro bijvullen.. of je moet overgaan op zaagsel of krullen maar dat is denk ik ook wel prijziger
wan schreef:kun je niet met de paarden omruilen? (dus degene die nu stro heeft krijgt aubiose en andersom) tjah en anders zit er niks op dan elke keer stro bijvullen.. of je moet overgaan op zaagsel of krullen maar dat is denk ik ook wel prijziger