Heb nu een Kavalkade Hi-Lite, zelfde model als de nep-pikeur van Harry's Horse, iets mooier zelfs (buitenstofje is suede achtiger, sterker) en een oude Harry's Horse, 'fietshelmpje' model, waren geloof ik afgekeurd en uit de handel gehaald (maar zit wel heel lekker)
De Harry's Horse is inmiddels echt niet mooi meer, maar de Kavalkade kan ik echt niet op hebben.
Mijn gemeten hoofdomtrek is 57 cm, maar caps zijn altijd te breed en te kort, aan de zeikant heb ik altijd heel veel ruimte over en dan heb ik maat 59 of 60 op... (en zo'n groot hoofd heb ik helemaal nie!
) De Kavalkade gaat de deur uit, heb hem maar een paar keer gedragen op concours, maar is me dus echt geen cent waard, als ik hem langer dan 2 minuten op heb is ie dus toch wat te klein en krijg ik hoofdpijn.Welk merk cap is voor mij nou wel wat? Ik heb zelfs Pikeur op gehad (niet dat ik die zou kopen voor dat geld) en dat was ook een ramp. De Horka Airstream pas ik zelfs niet in de grootste maat?!
Ik wordt er echt gefrustreerd van! 

ik pas iig de meeste capjes. Ik heb nu een casco met leren binnenwerk ipv dat stoffe, het leer gaat zich namelijk naar je hoofd vormen ideaal. Dan vallen er ook geen gaten bij je slapen
van