Maatschappijleer verslag....

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

friebelfrats

Maatschappijleer verslag....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 21:39

Ik moet voor maatschappijleer een verslag schrijven van 2000 woorden. Dit moet gaan over het diep rijden van paarden. Nou heb ik op allerlei sites al informatie met meningen van ons...Alleen zou ik graag sites hebben waar dierenartsen zich uitlaten over dit onderwerp. Waarom diep rijden wel goed is..En waarom diep rijden nou juist niet goed zou zijn...Ik heb al veel gezocht maar meningen van de rechter, de dierenarts en dat soort mensen heb ik hellaas nog niet kunnen vinden?Zijn er mensen die me hiermee kunnen helpen?
Ik ben benieuwd....Alvast bedankt voor alle hulp die ik eventueel krijg over dit onderwerp.

A10

Re: Maatschappijleer verslag....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:44

Als je de raad van een dierenarts moet hebben over het wel of niet nut hebben van LDR, is het dan niet meer iets voor biologie?

Ik zie het maatschappelijke er eerlijk gezegd niet zo aan.

Je moet even terugbladeren op PP en RT daar hebben recent nog topics over het onderwerp gestaan.

friebelfrats

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 21:49

Ja daar zit iets in...Maar dierenartsen zijn mensen die werken in de maatschappij en daardoor is het dan weer maatschappelijk.. Maar ik moet dus juist geen topics hebben...Ik moet juist sites hebben waar maatschappelijke mensen zich buigen over dit probleem.... :S

A10

Re: Maatschappijleer verslag....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 09:54

Ik denk toch dat het een verkeerd uitgangspunt is...kun je dan een voorbeeld geven van iemand die niet in de maatschappij werkt.
Je kunt beter een politiek probleem nemen, zoals werkeloosheid onder allochtone jongeren. Ik heb het destijds gedaan over globalisering.

Iig in die topics staan links naar sites.