Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
viola schreef:Maar nu vraag ik mij dus af waar ik het wel mag laten. Ik heb dus maar 2 pony's puur voor de hobby, mag ik de mest dan gewoon op het land op een berg gooien? Ik kan me vaag herinneren dat je pas een speciale plek voor de mest moet maken als je meer dan 5 (?) paarden heb, maar weet daar het fijne niet meer van.
Wie kan me daar wel iets over vertellen?
beetje vaag.
. Die boer verspreid het over zijn eigen land, samen met de kippenmest die hij daar heeft liggen.
). viola schreef:Ik heb inmiddels gebelt met het bedrijf van hier het afval ophaald en ben niet veel wijzer geworden.
Kleine hoeveelheden mag ik wel in de container gooien, maar grotere hoeveelheden niet. Maar waar de grens dan ligt kon ze me niet vertellen. Eigenlijk zei ze zolang hun het niet zien mag het welbeetje vaag.
Sjonniej schreef:Je zou eens moeten vragen of jij je mest bij de Flardingha op de mesthoop mag dumpen.
Wij brengen het ook naar een stalletje hier in de polder, die hebben ook een mestbult.
Teuntje111 schreef:Mag het niet gewoon in de GFT??