Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Goof schreef:Uiteindelijk is hij twee en half jaar bij mij geweest. Hij had artrose en hoefkatrolontsteking aan beide voorbenen en ik heb hem in laten slapen.
Ik ben blij dat ik dat paard nog twee en half jaar zo gelukkig heb kunnen zien, en zo heb kunnen genieten van hem.
Citaat:Goof schreef:
Uiteindelijk is hij twee en half jaar bij mij geweest. Hij had artrose en hoefkatrolontsteking aan beide voorbenen en ik heb hem in laten slapen.
Ik ben blij dat ik dat paard nog twee en half jaar zo gelukkig heb kunnen zien, en zo heb kunnen genieten van hem.
Dat is de positieve kant, je doet er een paard wel een heel erg plezier mee.
Een merrie op een manege waar ik reed is ook gekocht door een meisje (ondertussen vrouw) die haar altijd als lievelings paard had gehad. Ook zij heeft zo'n 10 jaar op de manege gelopen en geniet nu van haar pension. Had ze haar niet gekocht was ze waarsch afgemaakt.

Saskia9 schreef:Loesjuh hier op bokt heeft geloof ik haar haflinger gekocht van een manege,
Misschien kun je haar eens pben?

een pony van 20 die zo'n 7 jaar in de lessen heeft meegelopen. En ik heb er nog geen seconde spijt van gehad