Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Bitch schreef:yek, Anky hoofdstellen....
Skittertje, we blijven toch wel stubben trouw, he?
( alhoewel ik al enorm vreemd ga met Prestige....)
Skitter schreef:Bitch schreef:yek, Anky hoofdstellen....
Skittertje, we blijven toch wel stubben trouw, he?
( alhoewel ik al enorm vreemd ga met Prestige....)
Hahahaha ik moest wel erg lachen om je post, Bitch.
Ik vroeg me gewoon af of iemand ervaring met ze had, wou weten hoe ze waren, en eruit zagen etc..Maar ik blijf wel stubbentrouw hoor!

maar wel erg duurzaam! Mijn vorige hoofdstel van Stubben heeft het 10 jaar uitgehouden 
Ik heb ook wel al foto's geizen van Anky hoofdstellen , maar ik vind ze maar niks eigenlijk Jennifer schreef:Nieuwsgierig als ik ben heb ik gelijk even gezocht op mp
Ik kende ze nog niet. Jammer dat de foto onduidelijk is. Vind het wel een mooie prijs. De meeste ankyspullen zijn niet te betalen.
Jennifer schreef:Heb de foto's even bekeken. Vind de hoofdstellen te 'gewoontjes'.
) Wel iets aparts hebben.. En dit lijkt me teveel op de pagony hoofdstellen van de Divoza ( van 29.95 ofzo..)

limburg schreef:Het anky hoofdstel komt in de winkels. We hebben gister de bestellijsten gehad. Het hoofdstel is verkrijgbaar in de maten Pony,Cob en Full en de verkoopprijs is € 99,95. Er zit geen teugel bij , die moet je er los bij kopen, 3 soorten: brede leren teugel met stops, smalle leren teugel met stops a 39,95 en een webband teugel 29,95.
De hoofdstellen zijn gemaakt van een topkwaliteit,analine gelooid, Europees leer. De kwaliteit van dit leer staat garant voor een lange levensduur van het hoofdstel. Het hoofdstel is voorzien van een brede, zacht onderlegde aansnoerneusriem en ook het kopstuk is zacht onderlegd. Om het hoofdstel optisch te verfraaien is het helemaal doorgestikt.
Ze zijn vanaf februari in de winkels verkrijgbaar.
Ik werk in een ruitersportzaak en heb dit overgenomen uit de mailing van anky.

). Barbara_m schreef:Ik vind het jammer dat de gespen aan de zijkant van het hoofdstel zitten. Bovenop is toch mooier. (Al ben ik wel in de verleiding gekomen om een trenshoofdstel aan te schaffen, ze zijn goedkoper dan de Passiers).