Anky hoofdstel??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Skitter

Anky hoofdstel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 17:05

Ik was net op MP aan het kijken en kwam een 'Anky hoofdstel' tegen. Nu weet ik dat je geen MP advertenties mag bespreken op bokt, maar vroeg me af of Anky nu al hoofdstellen uit heeft gebracht. Er stond een vaag foto bij maar werd niet echt wijzer van.

Anky was toch wel van plan om hoofdstellen te gaan ontwerpen?

Er staat bij de 'allernieuweste Anky hoofdstel, binnenkort verkrijgbaar'

Hmm, weet iemand misschien meer?

chelsea82

Re: Anky hoofdstel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:34

als je op de engels versie kijkt van de ankylijn dan staan daar ook hoofdstellen en singels ed. bij.Bestaan dus wel, maar zijn niet zo makkelijk te verkrijgen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:44

yek, Anky hoofdstellen....
Skittertje, we blijven toch wel stubben trouw, he?
( alhoewel ik al enorm vreemd ga met Prestige....)

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 20:03

Bitch schreef:

Hahahaha ik moest wel erg lachen om je post, Bitch.
Ik vroeg me gewoon af of iemand ervaring met ze had, wou weten hoe ze waren, en eruit zagen etc..Maar ik blijf wel stubbentrouw hoor!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:29

Skitter schreef:
Bitch schreef:

Hahahaha ik moest wel erg lachen om je post, Bitch.
Ik vroeg me gewoon af of iemand ervaring met ze had, wou weten hoe ze waren, en eruit zagen etc..Maar ik blijf wel stubbentrouw hoor!

Dan is het goed!
zal eerlijk zeggen, ik heb ff op de site zitten loeken, het zijn geen lelijke hoofdstellen, ofzo. Dat zadel is wel een maf geval...

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:42

welke site van die site waar het plaatje vandaan komt?

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:43

Ik bedoel horse-express.nl want daar kwam de advertentie vandaan zga ik op marktplaats

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:59

Nieuwsgierig als ik ben heb ik gelijk even gezocht op mp

Ik kende ze nog niet. Jammer dat de foto onduidelijk is. Vind het wel een mooie prijs. De meeste ankyspullen zijn niet te betalen.

Surion

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:01

Ik vind de hoofdstellen van stubben niet zo zacht maar wel erg duurzaam! Mijn vorige hoofdstel van Stubben heeft het 10 jaar uitgehouden
Maar ff on-topic Ik heb ook wel al foto's geizen van Anky hoofdstellen , maar ik vind ze maar niks eigenlijk

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:49

Jennifer schreef:
Nieuwsgierig als ik ben heb ik gelijk even gezocht op mp

Ik kende ze nog niet. Jammer dat de foto onduidelijk is. Vind het wel een mooie prijs. De meeste ankyspullen zijn niet te betalen.

http://www.ankysaddles.com
daar vind je duidelijkere foto's

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 22:12

Heb de foto's even bekeken. Vind de hoofdstellen te 'gewoontjes'.

Guuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 22:33

Jennifer schreef:
Heb de foto's even bekeken. Vind de hoofdstellen te 'gewoontjes'.

Dat heb ik ook. Ik wil voor de prijs (en ja ze zijn natuurlijk weer erg duur ) Wel iets aparts hebben.. En dit lijkt me teveel op de pagony hoofdstellen van de Divoza ( van 29.95 ofzo..)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 08:09

Ik heb alleen losse neusriemen van de Anky collectie in handen gehad, maar die waren van prima kwaliteit. Stuk beter dan Pagony iig. Het gaat niet alleen om hoe ze eruit zien

Maar volgens mij zijn de hoofdstellen nog steeds niet in de detailhandel verkoop en ik zou dus oppassen met zo'n adv op marktplaats. Want hoogstwaarschijnlijk koop je wel een Pagony hoofdstel.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-06 09:11

Hmm ik vind ze wel mooi, inderdaad heel simpel, maar dat vind ik juist mooi, alleen waarschijnlijk ontiegelijk duur..jammer...

Maar zo'n losse neusriem zou ik misschien wel kopen, die zijn heel mooi

@ Zep, nee via marktplaats zoiets 'nieuws' kopen zou ik nooit doen, echt niet te vertrouwen

@Bitch, die Anky XL ziet er inderdaad niet uit, maar denk wel dat hij lekker zit

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 11:47

nope, er zijn nog geen anky-hoofdstellen verkrijgbaar. de hoofdstellen die je op de site ziet staan, waren ooit wel te bestellen via pessoa (valt onder bieman de haas BR) toen werd het zadel ook gemaakt bij pessoa. inmiddels zijn ze niet meer te verkrijgen. wel zijn ze nog steeds in ontwikkeling. het anky hoofdstel lijkt overigens veel op een model van stubben.

er is overigens ook geen nieuw ankyzadel op de markt.

limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 14:57

Het anky hoofdstel komt in de winkels. We hebben gister de bestellijsten gehad. Het hoofdstel is verkrijgbaar in de maten Pony,Cob en Full en de verkoopprijs is € 99,95. Er zit geen teugel bij , die moet je er los bij kopen, 3 soorten: brede leren teugel met stops, smalle leren teugel met stops a 39,95 en een webband teugel 29,95.
De hoofdstellen zijn gemaakt van een topkwaliteit,analine gelooid, Europees leer. De kwaliteit van dit leer staat garant voor een lange levensduur van het hoofdstel. Het hoofdstel is voorzien van een brede, zacht onderlegde aansnoerneusriem en ook het kopstuk is zacht onderlegd. Om het hoofdstel optisch te verfraaien is het helemaal doorgestikt.
Ze zijn vanaf februari in de winkels verkrijgbaar.
Ik werk in een ruitersportzaak en heb dit overgenomen uit de mailing van anky.

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:01

limburg schreef:
Het anky hoofdstel komt in de winkels. We hebben gister de bestellijsten gehad. Het hoofdstel is verkrijgbaar in de maten Pony,Cob en Full en de verkoopprijs is € 99,95. Er zit geen teugel bij , die moet je er los bij kopen, 3 soorten: brede leren teugel met stops, smalle leren teugel met stops a 39,95 en een webband teugel 29,95.
De hoofdstellen zijn gemaakt van een topkwaliteit,analine gelooid, Europees leer. De kwaliteit van dit leer staat garant voor een lange levensduur van het hoofdstel. Het hoofdstel is voorzien van een brede, zacht onderlegde aansnoerneusriem en ook het kopstuk is zacht onderlegd. Om het hoofdstel optisch te verfraaien is het helemaal doorgestikt.
Ze zijn vanaf februari in de winkels verkrijgbaar.
Ik werk in een ruitersportzaak en heb dit overgenomen uit de mailing van anky.

En dan ben ik benieuwd welke ruitersportzaak

limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:08

Boer&Peerd Diever

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:12

kan iemand hier misschien wat plaatjes opzetten van die spullen? de site wil niet...

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:14

Ik vind het jammer dat de gespen aan de zijkant van het hoofdstel zitten. Bovenop is toch mooier. (Al ben ik wel in de verleiding gekomen om een trenshoofdstel aan te schaffen, ze zijn goedkoper dan de Passiers ).

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:24

Barbara_m schreef:
Ik vind het jammer dat de gespen aan de zijkant van het hoofdstel zitten. Bovenop is toch mooier. (Al ben ik wel in de verleiding gekomen om een trenshoofdstel aan te schaffen, ze zijn goedkoper dan de Passiers ).

Bij Piaffe kun je er eentje voor 150 euro kopen (een passier), dus voor 50 euro extra wist ik het wel

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:11

sorry er is wel een nieuw anky zadel.

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:16

Die ANKY XL lijkt me errug lekker zitten
Het hoofdstel vind ik errug mooi, lijkt mij dat het inderdaad gewoon goede kwaliteit is
Jammer dat ie alleen in Full en Oversize te koop is..

Blackje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:32

hoorde idd ook dat ze over een tijdje in de ruitersport winkel liggen!

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:51

het assortiment dat op de site staat waar de anky zadels en hoofdstellen op staan is niet het goede assortiment deze site is namelijk niet up to date. binnenkort zal er op de anky site informatie te vinden zijn over de zadels en hoofdstellen.