Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Schatjes schreef:Inderdaad wil ik niet dat ze het vertrouwen in de mensen kwijt raakt, want zo een paard heb ik al. Dat ligt niet aan mij, voor mij is ze niet bang. Dat kroelen mag ze wel, maar ik zal eens met haar gaan praten waarom ze me voetjes van achteren geeft, waarom ze zo een appart gedrag vertoont. Het is ook een gek lief beestje. Als ze wat groter is kan ze haar been in mijn nek leggen. Dan ga ik wel met haar naar het circus. Maar af leren is geen probleem natuurlijk, want als ik zeg dat het niet mag doet ze het niet.
Maargoed.. Ik zal het haar ook maar afleren. Omdat het nog maar een klein ding is, ziet het er allemaal lief en leuk uit, maar ik denk dat als je later een reus voor je hebt staan, dat je dan wel anders praat.. judith_cloud schreef:Ik geloof dat ik snap wat je bedoelt. Zodra je haar negeert tilt ze haar voor been op en raakt je met haar "knie"? Netzo iets als een hond doet die pootjes heeft leren geven en aandacht wil?
Het is gewoon puur en alleen aandacht willen. Juist danis het goed om het te negeren. Niet straffen, negatiefe aandacht is ook aandacht en dat is wat ze wil. Loop van dr weg als ze niet stopt.
Citaat:Het wordt tijd voor de opfok, dan leert ze dit gedrag wel af. En zal ze goede dingen( rangorde) ervoor in de plaats leren
Sjonniej schreef::?
Ben ik de enige die hier hele grote vraagtekens achter plaatst??

Marliesje schreef:Sjonniej schreef:
Ben ik de enige die hier hele grote vraagtekens achter plaatst??
Nee, vermoed ook dat dit hele topic een "grapje" is.