Gisteren heb ik een Z1 combinatie mogen filmen bij Edward Gal, met als doelstelling dat namens de bond voor deze combinatie een kür op muziek wordt samengesteld.
Nu is mijn interesse verder gewekt, en ondanks dat t voor mij alleen bij filmen blijft, ben ik ook nieuwschierig of er hier bokkers zijn die zelf kür op muziek rijden, samenstellen of op een andere manier hiermee (serieus) bezig zijn.
Graag zou ik wat meer willen weten, op internet zoeken kom ik een heel scala tegen aan bedrijven die het aanbieden. Maar dat is niet precies wat ik zoek. Om het plaatje voor mijzelf compleet te krijgen ben ik benieuwd naar wat voor soort nummers of muziek er gebruikt worden voor zo`n kür...Het lijkt mij wat ingewikkelder dan een filmpje afspelen en een cd`tje eronder draaien
Ook via zoekfunctie kon ik op bokt niet datgene vinden wat ik zocht...
Graag zou ik van jullie willen weten hoe jullie het doen? Ook zelf componeren of toch laten maken? Ik ben heel benieuwd wat voor muziek ze er onder gezet hebben bij datgene wat ik gefilmd heb, alleen duurt dit nog zeker 2-3 weken
En zijn er ook voorbeelden terug te vinden van kür op muziek?