Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Rytir schreef:Ik ben ook bij interpolis verzekerd. Ik heb het keuringrapport opgestuurd en toen was het goed. Mijn paard is dan ook voor onder de €4500,- verzekerd, dus misschien dat ze daar minder moeilijk over doen?
Marliesje schreef:Doen ze dat niet allemaal?
Welke zou denk je beter zijn?

Javayo schreef:Marliesje schreef:Doen ze dat niet allemaal?
Welke zou denk je beter zijn?
Ik wil hem overzetten naar de paardenverzekering van Bierum (Agriver) een stalgenoot is buitendienstmedewerker en via haar kan ik hem (als ik mijn huidige verzekeringswaarde aanhoudt) zonder keuring over na die verzekering. Na een jaar bij die verzekering zou ik hem alsnog hoger in de verzekering kunnen zetten, zonder keuringen (zolang ik niet over de 4500 euro heen ga, uiteraard).
Belangrijkste voordelen voor mij: iets lagere premie, én 100% vergoeding van ziektekosten (excl voorrijkosten) als ik bij een bepaalde kliniek ga, 80% vergoed bij alle andere klinieken. Dus niet iedere keer een eigen risico van 40 euro.
Die kliniek waar ze een regeling mee hebben getroffen zit hier bijna op de hoek, nou ja, ik kan er met mijn paard in een kwartier naartoe wandelen, dus dat is wel makkelijk.
en ehm... je kunt kiezen tussen je paard 'gewoon' verzekeren, of als gezelschapsdier. In dat laatste geval wordt ook euthenasie vergoed dacht ik. Al hoop ik dat nooit nodig te hebben
Edit: voorlopig zijn er geen voortekenen dat de premie stijgt, maar dat zal best wel een keertje gebeuren... maar die 100% vergoeding bij de Deltakliniek was het laatste zetje

Rytir schreef:Ik ben ook bij interpolis verzekerd. Ik heb het keuringrapport opgestuurd en toen was het goed. Mijn paard is dan ook voor onder de €4500,- verzekerd, dus misschien dat ze daar minder moeilijk over doen?