Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. 
Zelke schreef:nee hij ontkent het niet, maar zegt dat het allemaal wel meevalt. en heeft mij 125 euro gegeven als schadevergoeding. ik heb het aangenomen, maar gezegd dat ik het wel weinig vind. maar ik neem eens contact op met de knhs, en vraag het eens aan hun.
LDRD schreef:Heb je die meneer al om zijn verzekeringsgegevens gevraagd en heb je zijn maatschappij gewoon aansprakelijk gesteld?
Dat zou ik eerst maar eens doen namelijk. Zelf vooraf verzinnen waar het overal mis zou kunnen gaan is niet zo zinvol, laat de verzekeringsmaatschappij het nou gewoon uitzoeken. Of, beter nog, als je een rechtsbijstandverzekering hebt, meldt het dan gewoon daar!
amondi schreef:Je bent in de war, je kan alleen bij WAM schades rechtsstreeks een maatschappij benaderen, niet met AVP of AVB schades( dit verder even terzijde, LDRD snapt het wel)
On topic, heb je geld aangenomen of minder betaald? Een heel verschil.
Maar igg heeft hij daarmee aangegeven zich schuldig te voelen over het gebeuren. Als je een RB verzekering hebt dan kun je hun vragen om te bemiddelen, je hebt een gezond paard gebracht en een ( langdurig) kreupel paard retour gekregen. Maar je kunt hem ook zelf een briefschrijven met een korte omschrijving van het gebeuren, je geeft hier in aan dat de kosten nog niet te schatten zijn, en hem verzoeken de schade te melden bij zijn aansprakelijkheidsverzekering.
Als jezelf een tussenpersoon hebt zal deze zeker wel willen helpen met de brief.
Succes en sterkte met je paardje.
. amondi schreef:Sterker nog, ik zag net Lommel( belgië) staan, dus heb ik bij deze geen ideeën meer, ik ken alleen NL verzekeringsrechten en gebruiken.
Sorrie.
), mijn terrein zijn de letselschades.