Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) en bij allen was het wel iets: schuurplekken, drukplek op de schoft, wonde onder haar buik, ... Ik heb gewoon mijn deken weggegeven aan mijn bijrijd en een nieuwe gekocht, op de lange duur goedkoper én efficiënter
Wel jammer want het was zo'n mooie deken

patjelisa schreef:nou gelukkig dat ik deze verhalen hoor was al zo bang maar we zagen gelijk dat het precies op de plek zat van de borstbeschermer.
gelukkig maar kan weer een stuk beter slapen vannacht

beautylover schreef:Ik heb er 1 van lami-cell en daar heb ik nooit geen problemen mee gehad,zo wel met andere borstbeschermers!
Lag bij mij dus wel duidelijk aan het merk en kwaliteit.

beautylover schreef:Ik weet niets over de global beschermer.
Ik heb er per ongeluk een deken van gekocht...ik moet iig nooit niks meer van global hebben.

Sjuimpje schreef:Traumeelgel is bij de betere ruitersportzaken te verkrijgen.

Yvonniej schreef:hoe komt het trouwens, die witte plekken? door te grote of te kleine dekens?

beautylover schreef:Ik weet niets over de global beschermer.
Ik heb er per ongeluk een deken van gekocht...ik moet iig nooit niks meer van global hebben.
Jammer van mijn geld maar ik ben toch weeral wat wijzer geworden
Memuska schreef:beautylover schreef:Ik weet niets over de global beschermer.
Zo ben ik ook eens gevaren! Met een regendeken, die lag na twee weken alweer in de kast en daar ligt ie nu nog steedsJammer van mijn geld maar ik ben toch weeral wat wijzer geworden
Citaat:een lichte goedkopere redelijk liggende deken, en een zwaardere duurdere deken met goede pasvorm… en die laatste levert nu dus dit resultaat op. Terwijl die eerste er zonder problemen al veel langer op heeft gelegen.
) van Kieffer mooi lijkt te liggen waar nu wel schuurplekken veroorzaakt...