kruiden voor door zemelen: urzone uit duitsland

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

kruiden voor door zemelen: urzone uit duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:33

Ik heb een vraag over het verkrijgen van de kruiden voor door voer/zemelen het gaat om de kruiden (naja staad op de zak die ik koop): Urzone

Ik voerde dit vroeger altijd al mijn pony en nu mijn nieuwe pony ook en reageerd hier erg fijn op.
Ik had een zak gekregen van mijn ouder enkeld deze is bijna op aan het raken (heb nog halve ton en er moet maar 1 kopje van in maar toch).
Deze komt uit duitsland en naar mijn weten niet in nederland te verkrijgen maar is dit ook zo?
Kent iemand het, of weet iemand hoe ik er aan kan komen zonder dat ik helemaal naar duitsland hoef te gaan want ik woon in uithoorn dus het is een heel eind rijden wil ik in duitsland zijn?
Ik heb net gehoord dat het 70 euro per zak kost het voordel is echter wel dat je er erg lang mee doet.
Dus ik ben benieuwt of iemand hier weet waar ik het over heb en of die dan weet waar ik het vandaan kan halen zonder dat ik helemaal naar duitsland hoef.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: kruiden voor door zemelen: urzone uit duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:52

Ik ken in ieder geval de naam en het produkt wel. Een vriendin gebruikt dit voor haar paarden. Zij haalt het voor zover ik weet niet uit Duitsland. Ik zal haar morgen eens vragen waar zij het vandaan haalt.

jestop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:14

is dat die kruiden tegen zomerexceem??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:18

Topaas schreef:
is dat die kruiden tegen zomerexceem??

Voor zo ver ik weet heeft het niets te maken met zomer exeme maar met voedingsstofen.

Coby: heel graag, het is natuurlijk veel makenlijker als het gewoon in nederland kan worden gehaald.Zou je ook willen vragen wat zei betaald? voor een zak en hoekang ze er mee doet.

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:21

Wat doet die kruiden dan waar is t goed voor als ik vragen mag....?

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: kruiden voor door zemelen: urzone uit duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:55

Even de vriendin gebeld. Zij koopt het bij de hondenschool in Terband (friesland)(voor adresgegevens kun je mij pm-en). Een zak van 25 kg kost 70 euro. Zij heeft zelf meerdere paarden, dus gebruikt wat meer. Voor 1 paard kun je er in ieder geval een half jaar mee toe.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:01

heel erg bedankt ik stuur je even een pm voor de adres gegevens.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:37

ik geef het even eens schopje.. ben namelijk benieuwd of er meer mensen zijn die deze kuiden gebruiken en of er nog meer verkoop punten zijn in nederland waar je het kunt halen of bestelen.

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:49

.
Laatst bijgewerkt door Pasterza op 09-01-26 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:07

schaapjuh schreef:
Zou iemand voor mij misschien de ingrediëntenlijst willen overtikken? Alvast bedankt!

als ik de zak had dan had ik het gedaan maar ik heb die helaas niet meer.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:13

Wat is het, en waar geef je het voor?