Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

hafgirl15 schreef:HUh eigelijk snap ik je niet. je scheert je pony en legt haar geen deken op?
Die van mij is geschoren en staat in totaal onder ong 520 gram ( hij gaat overdagwel naar buiten) en toch heeft hij het zeker met dit weer koud. Als je de vacht weg haald leg je daar altijd een deken voor in de plaats. Zeker als hij helemaal geschoren is. Maargoed.

vlasta schreef:Ik zou haar een waterdichte deken geven van rond de 500 gram,
dit heb ik ook op mijn geschoren haflinger liggen en die staat de hele dag buiten in weer en wind.

hel1 schreef:vlasta schreef:Ik zou haar een waterdichte deken geven van rond de 500 gram,
dit heb ik ook op mijn geschoren haflinger liggen en die staat de hele dag buiten in weer en wind.
Tot hoever is jou haflinger geschoren? en heb je deken met\zonder hals erop liggen?
Alvast bedankt:)

ik zou er nu een 300 grams op leggen niet warmer omdat ze nu zonder deken staat ze gaat vanzelf wel vacht ontwikkelen en het word niet meer zo heel koud dus die overgang is niet zo erg groot meer en beter iets te koud dan iets te warm want als ze dan gaan zweten en hij staat net een beetje in de tocht word die ziek.CCCCorine schreef:Als je hem een goede warme en waterdichte deken + hals opdoet, dan kan hij gewoon naar buiten hoor! 24/7 is ook geen probleem met schuilstalletje.
ene zegt 300 en andere 500 grams..
Juco schreef:Wanneerr is ze geschoren en hoe lang is haar vacht nu?
Alls ze net geschoren is moet de deken dikker dan wanneer ze weer ver terug in haar vacht zit.
Juco schreef:Dan zou ik toch maar een goede deken op doen. Weet jij waarom die mensen een pony scheren en vervolgens zonder deken op stal zetten????
BBoffen dat hij niet heel ziek is geworden!