Hoe doen jullie dat: moeder zijn en amazone zijn combineren?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Talitha15

Hoe doen jullie dat: moeder zijn en amazone zijn combineren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 15:20

Dat vraag ik me dus af. Stel dat ik ooit een kind krijg, kan ik dan wel gewoon blijven rijden en ook wedstrijdrijden? Ik heb een eigen paard en heb de paarden niet aan huis. Hoe doen jullie dat?

xCarlyx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 15:23

ehm.. even bij oma brengen.. of meenemen.. of zorgen dat de paps thuis is.. *heb zelf geen kind hoor.. maar ik bedenk maar iets* Ik blijf zeker wel rijden.. en ook wedstrijd rijden!

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 15:24

Ik heb 3 kinderen en ik rij 3 keer in de week de rest doen mijn verzorgers.Anders wordt dit te veel voor mijn.

Sando

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 15:27

Ik heb 2 paarden, niet aan huis. Heb een dochter van bijna 2 en heb een bijrijder voor 2 x per week.
Zelf ben ik 4 x per week op stal en rijd 3 x. in het weekend zet ik hem op de wei en rijd dan ook nog 1 dag en de overige ga ik `s avonds, dan is mijn vriend thuis. Maar anders breng ik haar inderdaad naar mijn moeder, die woont vlakbij me. En ja, ik rijd ook wedstrijden. Wil het beperken tot 1 x per maand, gewoon ook voor de fun.

harlekijn

Re: Hoe doen jullie dat: moeder zijn en amazone zijn combine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 15:29

Talitha15 schreef:
Dat vraag ik me dus af. Stel dat ik ooit een kind krijg, kan ik dan wel gewoon blijven rijden en ook wedstrijdrijden? Ik heb een eigen paard en heb de paarden niet aan huis. Hoe doen jullie dat?

Ook kan je een oppas regelen,en er valt heus wel te combineren.

Moonny

Re: Hoe doen jullie dat: moeder zijn en amazone zijn combine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 15:40

Hoi Hoi,

Ik heb een dochter, en heb sinds 2 jaar me paard aan huis staan dus voor mij is het nu helemaal makkelijk.

Maar voorheen paste 1 van de oma's op of me man was er dan voor haar als ik s'avonds naar mijn paard ging. Soms nam ik haar gewoon mee.

Ik ga binnenkort weer starten met wedstrijden, dus dan zullen de oma's wel weer bijspringen of ze gaat mee (als er gelegenheid voor is)
Want paarden!!! ze vind het helemaal geweldig.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 15:49

Wij hebben ook 2 paarden en ik heb een dochtertje van 8 maanden. Als je dingen goed kan plannen is het geen probleem. Bij ons past of mijn moeder of oma of mijn vriend op.

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:01

kwestie van planne
ben zelf bijrijster, eigenaar heeft ook 2 kindertjes net als ik
neem aan dat je man heb? Zo ja, dan kan je evt. s,avonds naar je paard. Of een lieve oma/opa/buurvrouw/leuke oppas meid/jongen. Er zijn zoveel mogelijkheden. Het is maar net welke draai jij er zelf aan wil geven.

nairtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:07

Ik heb 2 kinderen, toen mijn zoontje was geboren, kocht ik mijn eerste paard, hahahaha.
Heb 3 jaar iedere dag alles zelf gedaan. Hij stond niet aan huis hoor.
Ik zat soms al om 7uur op zijn rug,maar dat had ik er wel voor over.
Nu met 2 kinderen is het minder geworden, maar met een leuke verzorgster, een goede oppas kom je echt een eind.

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:19

ik heb een hele lieve schoonmoeder, daar is mijn dochter elke dag, en rara....ik ook, want de paarden staan bij mijn schoonouders, anders weet ik niet hoe ik het had moeten redden,

casanova

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 17:56

het is echt plannen en ik wer nog niet eens!!

mijn man heeft ploegendiensttijden en een 2de nachtbaan(portier)
en hij sport nog 4 x in de week.

ik heb een dochter van 9 maanden en 4 ponys.
ze blijft of bij pappa,schoonmoeder of mijn moeder.
ik heb 2 x in de week hulp met de ponys....

nelis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:48

ik werk 3 dagen in de week geef privelesssen en rijd met mijn eigen paard gemiddeld zon 6 a 7 dagen in de week en ik ben moeder van een zoon van 6 maanden.
en het enige wat ik kan zeggen is dat ik het zonder de oma's strakke planning en ontzettend veel doorzetten het niet zou redden. buiten het feit dat mijn partner het er af en toe niet helemaal mee eens is heb ik dit nodig. en gaat hij me telkens meer daar mee helepen godzijdank
als je iets echt wil dan lukt wel

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 18:58

Ik heb mijn paarden bij een boer staan waar ikalles zelf moet doen.
Dan gaat ze gewoon mee en helpt zo goed als ze kan mee met verzorgen.
2 dagen zit ze op de peuterspeelzaal en dan rijd ik `s ochtends 1 dag vrij en en 1 dag longeren en de overige dagen zorg ik voor oppas.
Ik ben alleenstaand.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:13