Wat vinden jullie van bellen op een paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:21

Ik neem mijn telefoon allleen maar mee voor het geval dat: dat ik op de gron lig in en me niet meer kan bewegen en de staleigenaren kan vertellen dat ze mijn paard moeten opvangen. Is me gelukkig nog nooit overkomen maar je weet maar nooit.
Ik heb laatst de primeur van bellen te paard gehad: Maudje sms-te me over een Rhino uitbraak en toen heb ik tijden shet op adem stappen gebeldt naar een stal voor update. gHad ik ook er naast lopennd kunnen doen eik voelde merg decadet maar ik heb maar een klein telefoontje en mocht Pieblie opeens schrikken dan laat ik mijn telefoon meteen vallen en hou ik Pieps beet.
Alsik te paard telefoontjes krijg sruk ik heel aso alles uit. de enige die me dan kan bereiken is mijn vriend of moeder. De rest neem ik in stap wel op maar als het een noodgeval is zeg ik dat ik te paard zit en later terugbel, als ik al opneem.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:22

avantilover schreef:
Maar ik vind bleeen op een paard is allen voor noog gevallen! Als je zonodig moet bellen doe dat dan lekker op de grond!


Handsfree zie ik het probleem echt niet. Als ik met een mederuiter (of fietser Haha! ) wil praten stap ik ook echt niet af.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 23:29

Margreet"]
[quote="avantilover schreef:
Maar ik vind bleeen op een paard is allen voor noog gevallen! Als je zonodig moet bellen doe dat dan lekker op de grond!


Handsfree zie ik het probleem echt niet. Als ik met een mederuiter (of fietser Haha! ) wil praten stap ik ook echt niet af.
[/quote]

Als je gaat rijden om te bellen, dan geniet Knipoog je er toch niet van ? IK bedoel ......nou ja het maakt voor het paard niet zoveel uit maar je bent er dan toch niet helrmaal met je koppie bij Haha! DAs echt waar Pling

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:33

Soms heb je nou eenmaal weinig keus. Ik zal niet uitgaand gaan bellen, dat doe ik wel weer als ik terugkom of vantevoren, maar inkomend komt er nog wel eens een belangrijk telefoontje en dan neem ik gewoon op.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Re: Wat vinden jullie van bellen op een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 01:04

avantilover schreef:
Ik zie het steeds vaker bellen op je paard, ik vind het nogal onverstandig voor als je buiten rijd, wat vinden jullie ervan. Doen jullie het weleens, Of nooit Schijnheilig Ik doe het nooit ik wordt trouwes toch nooit gebelt Huilen Haha! Maar ik neem hem niet eens mee op het paard!
Nou jullie mening nog!
doeg groetjes lydia


Tja .. BELLEN.. je moet er van houden natuurlijk. Voor mijn welshes vind ik het persoonlijk niks. Maar ik moet toegeven dat ik vind dat het wel wat heeft bij een mooie aanspanning in de Oostenrijkse sneeuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 13:08

avantilover schreef:
En sonja je heb helemaal gelijk, maar de ene x dat ik ga rijden in het bos vind ik ook echt te zonden om te verspillen aan het bellen Knipoog En las je zonodig moet praten dan praat je toch tegen het paard Haha!


Ik ga je 'n klein geheimpje vertellen... Knipoog Zo'n ding kan eventueel ook........ uit! Tong uitsteken En dan luister je gewoon lekker na je rit je voicemail af.... Vingers aflikken

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 13:28

En al zet je um niet uit, je kan er gewoon ook niet op reageren.
Als je um maar bij je hebt.
Je zult zien dat als je um een keer niet mee hebt, dat je um dan nodig hebt.

Afgelopen week was ik alleen aan het buitenrijden en ik viel eraf en paard ging er vandoor, op een gegeven moment ging ze wel langzamer zodat ik haar kon inhalen en heb de rit verder vervolgd.

Maar als ze niet langzamer was gegaan?
Wat dan?

Nou, dan had ik mijn mobiel bij me en had ik mijn ma kunnen bellen dat ze meteen de auto in moest springen om mij en het paard tegemoet te komen en Chriss tegen te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 13:33

Tipje: profiel op 'discreet' zetten. Dan piept dat kreng maar 1 keer en verder trilt 'ie alleen. Als je 'm dan niet op wilt nemen, heb je in ieder geval dat gejengel niet aan je kop.
Maar ach, je kunt toch ook gewoon zeggen dat het effe niet uitkomt als ze je bellen (als het kletspraat is) en straks terugbellen Verward

manzano

Berichten: 23946
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Wat vinden jullie van bellen op een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 16:08

lageveld"]
[quote="avantilover schreef:
Ik zie het steeds vaker bellen op je paard, ik vind het nogal onverstandig voor als je buiten rijd, wat vinden jullie ervan. Doen jullie het weleens, Of nooit Schijnheilig Ik doe het nooit ik wordt trouwes toch nooit gebelt Huilen Haha! Maar ik neem hem niet eens mee op het paard!
Nou jullie mening nog!
doeg groetjes lydia


Tja .. BELLEN.. je moet er van houden natuurlijk. Voor mijn welshes vind ik het persoonlijk niks. Maar ik moet toegeven dat ik vind dat het wel wat heeft bij een mooie aanspanning in de Oostenrijkse sneeuw.
[/quote]


Erg flauw, maar wel grappig!!! Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 17:10

Sonja"]
[quote="avantilover schreef:
En sonja je heb helemaal gelijk, maar de ene x dat ik ga rijden in het bos vind ik ook echt te zonden om te verspillen aan het bellen Knipoog En las je zonodig moet praten dan praat je toch tegen het paard Haha!


Ik ga je 'n klein geheimpje vertellen... Knipoog Zo'n ding kan eventueel ook........ uit! Tong uitsteken En dan luister je gewoon lekker na je rit je voicemail af.... Vingers aflikken
[/quote]

Als je nog beltegoed hebt Haha! HOeveel moet je daar eigenlijk voor betalen, ik luiter hm nooit af, ik heb geen beltegoed meer Huilen Maar ik ga met koninginnendag een paar uur weken, dubbel loon Haha!
groetjes lydi@