Ik doe het nooit ik wordt trouwes toch nooit gebelt
Maar ik neem hem niet eens mee op het paard!Nou jullie mening nog!
doeg groetjes lydia
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik doe het nooit ik wordt trouwes toch nooit gebelt
Maar ik neem hem niet eens mee op het paard!
als ik gebeld word dan ligt het een beetje aan de situatie of ik op neem, meestzal stap ik dan wel even af als ik wel op neem.. maar dat ligt er een beetje aan wie het is
op mn paard bellen doe ik bijna nooit, m'n pony gaat namelijk altijd rare fratsen uithalen als ze merkt dat ik m'n aandacht niet bij haar heb.
) mee. En als ik hem mee heb heb ik het geluid aan staan
. Maar ik zit wel rustig SMSjes te schijven(naar Heleen, My Dominique
) als ik met Dennis op stap ben. Ook eigenlijk HEEL FOUT.
), dus dat lijkt me niet. En aangezien jij naar je scherm kijkt zie je de rest niet. Zelfs als je regelmatig opkijkt kan je net wat missen en te laat zijn, met alle gevolgen van dien......manzano schreef:sms'en op je paard vind ik nog gevaarlijker dan bellen. Bij bellen kan je nog goed voor je en om je heen kijken en dus dingen aan zien komen en dan evt. ophangen. En bij sms'en zit je vooral naar je schermpje te kijken. Tenzij je natuurlijk een heel geoefend sms'er(ster) bent en het totaal "blind" kan, maar dat kan ik zelfs niet (en ben een echt sms freak), dus dat lijkt me niet. En aangezien jij naar je scherm kijkt zie je de rest niet. Zelfs als je regelmatig opkijkt kan je net wat missen en te laat zijn, met alle gevolgen van dien......
Groetjes, Jacqueline
Maar dat merk ik wel aan mn beltegoed
maar je heb gelijk, Maar je paard schrikt niet van de melodie
*SCHAAM*Ethelate schreef:ik heb hem altijd bij me, stel dat er iets gebeurd!
Ik wordt toch bijna nooit gebeld *alleen gesms-ed*
Alleen vandaag toevallig wel!*SCHAAM*
Ik was op weg naar de ponyclub en me broertje fietse er langs,.... ineens hoor ik Lámour Toujours... mijn beltoontje! Toscar is beltoon-proof... dus ff stil gezet, me broertje de opdracht gegeven hem vast te houden (anders stond ik binnen de kortste keren bij de mensen in de voortuin --> Tos gras te eten!) en ik neem op... me moeder! Ze stond te wachten op de ponyclub! *euh.. binnen 5 minuten zijn we er!*
Maar meestal zet ik hem op trillen!
Maar ik voel me sowieso aso als ik sta te bellen!
*kap dus altijd gesprekken af als ik in het openbaar gebeld word...*
Tja die haffies he die schrikken nergens van denken aleen maar aan
Maar mochtik naar buiten gaan met Leo dan neem ik hem absoluut mee! Maar dan zet ik wel mn geluid uit!
) niet meer bellen, maar bijna niemand weet dat dat in principe voor alle bestuurders geldt, dus ook voor ruiters. Je zou er zelfs een boete voor krijgen als je zit te bellen op je paard (of fiets of whatever). Omdat het een beetje lastig is om zo'n handsfreesetje op je paard te monteren moet je dus eigenlijk gewoon afstappen.