papieren, wat moet ik hier nou mee? :S

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

El_vis

papieren, wat moet ik hier nou mee? :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 14:37

Nouja, niet dat ik niet weet wat ik aan papieren heb natuurlijk maaruhm ik heb dus bij de eigenaren van de wei waar indy staat. waar ze eerst van was. indy van hun overgekocht. en toen de papieren gekregen. nou staat er achterin het boekje iets met eigenaren ofzo. wat is nou de bedoeling. want ik wil natuurlijk er wel voor zorgen dat als er ooit iets gebeurt dat ik dan kan aantonen dat ik voor indy heb betaald en dat ze dus van mij is. hoe moet ik dat nou doen? de vorige eigenaren (die van de wei dus) hebben hun naam er geloof ik ook niet in staan. wat moet ik nou dus doen, en hoe?

__Marije__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 14:39

Je kan je paardje op naam laten zetten, dan moet je je paspoort opsturen naar het desbetreffende stamboek

El_vis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 14:42

MissPromiss schreef:
Je kan je paardje op naam laten zetten, dan moet je je paspoort opsturen naar het desbetreffende stamboek

ja maar het stamboek is onbekend :S

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 14:45

Paspoort is geen eigendomsbewijs.
Heb je geen koopcontract getekend dat je je paard overkocht?

El_vis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 14:54

Cassidy schreef:
Paspoort is geen eigendomsbewijs.
Heb je geen koopcontract getekend dat je je paard overkocht?

uh jawel kheb wel een koopcontract getekend met die mensen en gekopieerd natuurlijk. maaruhm tja toch.
ik vroeg het me gewoon af aangezien in het paspoort een deel staat eigendomsbepalingen en daar hele vakjes staan waar de eigenaren in moeten. er staat maar een eigenaar bij met een stempel van het KNHS maar dat is niet de vorige eigenaar. misschien die daarvoor.

nou staat er zie ik net. dat je nij eigendomsmutaties onmiddelijk moet melden bij de instantie die het paspoort heeft gemaakt. het KNHS in dit geval dus. neem ik aan? maar hoe doen ze dat dan? want in het paspoort staat niet dat fam. Thijssen de vorige eigenaren waren. dus kunnen ze het dan wel overschrijven naar mij?

__Marije__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 14:55

MOet je ven op de site van het knhs kijken, en hun een mailtje sturen. Dan krijg je een mailtje terug met het bedrag dat je moet overmaken, kun je het paspoort opsturen met een briefje erbij met je eigen gegevens

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 15:08

Je kan ook het KNHS bellen die leggen het allemaal duidelijk uit

El_vis

Re: papieren, wat moet ik hier nou mee? :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 15:09

goed bedankt voor de tip Miss_promiss

ik heb het KNHS een berichtje gestuurd en nu dus maar wachten op antwoord.