OPscheer machine van Divoza

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ivonka

OPscheer machine van Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 22:07

Ik heb een opscheermachine van het merk Moser Rex. Volgens Divoza kun je heel goed benen mee opscheren. "Ja hoor, bij ons op stal gebruiken ze hem ook" . Nou amehoela , niks witte voetjes mee opscheren. De machine kan dat mooi niet aan.

Heeft iemand hier ook problemen mee?

Ik heb geen bon meer anders ging ik ermee terug.

Jel

Re: OPscheer machine van Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 22:41

Nee, geen ervaring mee. Ik heb zelf gewoon een Babyliss bij de Mediamarkt gekocht voor 25 euro, draadloos, en die werkt perfect.
Zonde dat je de bon niet meer hebt.

chelsea82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 22:45

Ik heb ook een moser.En die werkt echt wel.Heb van de week alle paarden de beentjes netjes ermee opgeschoren.Heb hem al wel 3 jaar en doet het nog perfect.

Mijn paarden waren al wel helemaal geschoren.Vergeet niet dat als je paard verder niet geschoren is en dus veel haar heeft je nu niet even zo de beentjes op kan scheren.Als het paard echt veel haar op de benen heeft, zoals nu in de winter dan kan geen enkel opscheerapparaat dat aan.

Ivonka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 23:12

Ik heb het nu even met een "echte" scheermachine van iemand anders gedaan. Misschien kan ik het nu wel bijhouden zo.

chelsea82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:20

Dan moet je het nu echt goed bijhouden, anders komt zo'n opscheermachine er weer niet doorheen.