-haflinger
-zonder papieren (vader en moeder wel bekend)
-merrie
-onbeleerd
-bijna 4 jaar
-1.46 M
Alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

), gechipt en een paspoort, en ik heb 750€ betaald... 
Naima schreef:Om even een vergelijking te maken, mijn haflingermerrie was 4,5 toen ik ze kocht en ook volledig onbeleerd, met goede papieren (Wallenstein), gechipt en een paspoort, en ik heb 750€ betaald...
vlasta schreef:Naima schreef:Om even een vergelijking te maken, mijn haflingermerrie was 4,5 toen ik ze kocht en ook volledig onbeleerd, met goede papieren (Wallenstein), gechipt en een paspoort, en ik heb 750€ betaald...
heb je wel mazzel gehad denk ik![]()
Met goede papieren en onbeleerd en gechipt die prijzen liggen deze tijd rond de 1500 euro
sidneey schreef:1000E, mijn pony gekocht voor 1100 euro paar maanden gelden, ik kreeg er zadel en winterdek bij, mijn heeft wel papieren (die kan je altijd weer opvragen als je haat stamboeknaam weet, dacht ik)
Maar dit was wel een andere situatie want de vorige eigenaresse rijdt er nog op want het was eerst mijn verzorgpony. Voor 'buitenstaanders' zou hij 2000 vraagprijs zijn. Dus 1000E voor een onbeleerde merrie zou ik redelijk vinden. Wat is de vraagprijs dan?
maarja das ander verhaal
zie mij onderlinkwilleke16 schreef:als je je haffie hebt wel op het haflingertopic komen hezie mij onderlink
ojah.. nu ben je ook al welkom hoor.

hel1 schreef:Vraagprijs is ook duizend euro, nu afgedingd tot 950,
Maar volgens een oom van mij is het veel te duur, hij zei 700 euro.
Ik heb dit topic geopend zodat m'n ouders meningen konden zien van meerdere mensen. en niet die van 1 iemand.

xtwisterx schreef:hel1 schreef:Vraagprijs is ook duizend euro, nu afgedingd tot 950,
Maar volgens een oom van mij is het veel te duur, hij zei 700 euro.
Ik heb dit topic geopend zodat m'n ouders meningen konden zien van meerdere mensen. en niet die van 1 iemand.
Lager moet je niet gaan.
Je kunt best onderhandelen, maar de prijs moet wel een beetje reeël blijven.
Ik zou het bij die 950 Euro laten.
superwoman schreef:Voor 700 kun je best een haflinger kopen ja
Maar dan moet je hele goede vrienden zijn met de eigenaar of het beesie moet wat mankeren....![]()
Zoals Naima al schreef - was er bij die van haar moeilijk bij te komen.....
Het is een nette prijs

scheelt echt veel als je meningen van meerdere mensen hebt