Wegens overgang pony-paard.. Als ik een paard heb, wil ik nieuwe spullen. Het wordt een paard waar ik echt dressuur mee kan rijden, dus dressuur spullen. Een beetje chique mag wel
Moet alles zelf betalen, als ik het echt niet allemaal zelf kan betalen, betaalt mijn vader gedeeltelijk mee. Daarom niet de allerduurste dingen. Heb gekeken naar het beste van het bijna goedkoopste.Waar en wat kan ik het beste voor het paard kopen?
Zou ik een zadel kunnen kopen bij zadelmarkt? Of kan ik dat beter doen bij divoza o.d.? Heb het onderstaande lijstjes gemaakt voor de zekerheid als er geen mogelijkheid is om de spullen ook mee te kopen met het paard.
Ik heb in de catalogus gekeken, maar zou echt niet weten of ik beter iets goedkopers kan aanschaffen, of toch beter wat duurders? Dit is wat ik op mn lijstje heb staan (komt uit de divoza catalogus):
- Pagony Rennes ; Hoofdstel
- Pagony Pessoa teugel (lijkt me wel handig)
- Baseline longeersingel
- BR peesbeschermers Jumpers
- BR kogelbeschermers Jumpers
- Rugzak met poetskit
- Pagony Britt ; Zweetdeken.
- Dressuurzadel Rossner Amerika (of Amerike Plus)
- Voor springzadel op zadelmarkt? Ik spring niet vaak, alleen voor de lol. Heb dus geen kwaliteits springzadel nodig.
- Pagony Dressuursingel Neopreen (als je geen singel bij het zadel krijgt?)
Krijg je beugels en beugelriemen bij zadels van divoza?
Ik neem later, als ik het paard ga scheren, ook dekens. Wat voor dekens heb ik dan allemaal nodig? Heb geen verstand van dekens
Alleen een staldeken? Ook een onderdeken? Heb je ook dekens voor buiten of wat??
Help
Ben nu al zenuwachtig voor het nieuwe paard.. Maar eerst mijn little pony verkopen
Alvast bedankt voor je reactie,
Michelle.

Ik denk dat je dan een regendeken (met misschien een onderdeken?) nodig hebt, een staldeken (van 200/300 gram?) Daar zou je het volgens mij wel mee moeten kunne doen.. Als je maar een waterdichte goede warme deken hebt..

)