. Daarom denk ik er sterk over haar zelf te kopen. Stalling is geen probleem, dit is ruim 15 minuten fietsen bij ons vandaan. Maar ja, ik rij nu 1 - 2 keer per week en hoef verder niets te doen, ik mag zelfs geen stallen uitmesten e.d. Als ik haar koop moet ik er wel veel meer tijd instoppen. Ik hoef er gelukkig niet persé elke dag zelf naar toe, mijn schoonvader wil ook wel een enkele keer voeren/uitmesten.Dus werkende moeders met een eigen paard, hoe combineren jullie dit alles?

. 
) halen we de mest uit de paddock en inloopstal, en we voeren 3 keer per dag. 's Morgens en 's avonds wat brok en tussen de middag hooi. Water is electrisch, dus tenzij het vriest hebben we daar geen omkijken naar. Al met al zijn we dus een half uurtje per dag kwijt puur aan het verzorgen.

) Daarnaast nog 2 honden die hun aandacht ook nodig hebben. Mijn moeder of vriend passen op als ik moet werken of wil rijden. Daarnaast gaat de kleine 1 ochtend per week naar de opvang (straks 2 ochtenden) Het is vooral goed plannen en het is druk maar ik heb het er wel voor over. Het liefste zou ik willen stoppen met werken maar dat moet ook mogelijk zijn. Ik heb natuurlijk maar 1 kind dus voor mij is het al een stukje makkelijker!