Vragen over wedstrijden, klasses en dergelijke.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bernardo

Vragen over wedstrijden, klasses en dergelijke.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 14:18

Hallo,

Ik ben sinds kort bezig met een paardenspel. Na eens het woord "paardenspel" in de zoekmachine Google.nl te hebben ingevoerd, kwam ik erachter dat er al heel veel paardenspellen zijn.

Deze spellen zijn vaak alleen nog met mail. Dus wil je een actie uitvoeren moet je eerst mailen naar de beheerders.
Nou probeer ik doormiddel van een dynamische website dit allemaal automatisch te laten gebeuren.

-----

Maar goed, mijn vraag is eigenlijk.

"Stel je koopt een paard. Dit paard heeft bij zijn vorige eigenaar in de Z dressuur of Z springen gelopen.
Jij hebt met je vorige paard het tot de M1 geschopt met dressuur.

Moet je dan weer helemaal beginnen in de B of kan je dan verder in de M?

Alvast bedankt!

Bernardo,

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:20

dan kun je verder in de m, je mag in de hoogste gemeenschappelijke klasse starten

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 14:25

Je kunt verder in de M, maar je mag teruggaan naar de L2. Je mag niet meer in de B beginnen, je moet in de laagste gemeenschappelijke klasse starten of 1 klasse lager.
Dat kan je trouwens opzoeken in de wedstrijdreglementen op www.knhs.nl

Bernardo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 14:45

ja ik heb daar al zitten kijken .. maar dat schoot ook niet op .. ik bedoel waar heb je anders zo'n forum voor ! bedankt!

Bernardo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 15:07

En hoe zit het met winstpunten... is het zowel bij springen als dressuur en in alle klasses dat je met 10 winstpunten naar de volgende klasse kunt?

chelsea82

Re: Vragen over wedstrijden, klasses en dergelijke.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 18:01

Als je een paard koopt die Z2 dressuur is en jij bent met een ander paard M1 dressuur geweest dan moet je M1 starten.Je kan aanvragen of je dan nog L2 mag starten.

Bij de dressuur is het zo dat je met 10 punten mag en met 20 punten over moet.Dat gaat vanaf 1 april veranderen.Dan mag je bij 10 punten en dan moet je met 30 punten over.