Citaat:
Harry's Horse® Longboot 'Grace'
Luxe laars van gewaxed nubuck leder. Makkelijke instap door de rits aan de achterzijde en perfecte aansluiting door de elastische inzet.
Kleur zwart, maten 35 t/m 46.
Ik rij normaal gesproken altijd met chaps of winterboots omdat de meeste laarzen voor mij te groot zijn. Vaak zijn ze of te wijd, of te lang waardoor ze in mijn knieholte gaan zitten.
een jaar geleden heb ik navraag gedaan in een ruitersport winkel over dit probleem, en mij werd verteld dat ik dan waarschijnlijk lederen laarzen moest nemen, en deze dan op maat moest laten maken.
Klinkt wel logisch, maar helaas boven mijn budget.
Van de week was ik in een andere winkel waar ze deze laarzen van HH verkocht, toevallig in de aanbieding. Ik passen, en ja hoor, deze laarzen zaten lichtelijk in mijn knieholtes maar ik neem aan dat ze nog wel inzakken (is toch altijd met lederen laarzen?) Als dat zo zou zijn zitten ze dus goed.. Ook waren de laarzen nog redelijk betaalbaar.
Ik zou ze graag willen aanschaffen, maar ben toch benieuwd naar ervaringen van anderen die deze laars hebben.

maar maken alles met wat paarden te maken heeft, dus echt veel tijd en kwaliteit zit er niet in lijkt mij.
.