Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
luxje schreef:wil je naar het plaatsje bronckhorst of naar de gemeente bronckhorst? in dat laatste geval hoef je nl de ijssel niet over.
verder ken ik ook alleen maar de drukke bruggen voor doorgaand verkeer, sorry

. We starten bij hotel de lochemse berg dan via het grote veld naar het koepeltje van staring en vanaf daar ligt het nog niet precies vast. ik zit eraan te denken om via almen naar gorssel (gorsselse hei) te rijden en dan richting bronkhorst. Bronkhorst is 1 van de plaatsjes die ik er echt in wil hebben net als het koepeltje van staring. pantarhei schreef:Heeft stichting hippisch toerisme geen tips?
Samo schreef:Het is ook nog een idee om vanaf het koepeltje van staring terug te rijden (via een andere weg) daar het grote veld weer in en dan via vorden wichmond en evt. baak naar bronkhorst te rijden. ik denk dat dat een heleboel gedoe scheelt.
Ik denk dat dit het veiligste is. Over de pont zou ik niet met een paard gaan en die bruggen zijn ook niet echt wat, veel verkeer. Als je via Wichmond gaat kun je zo binnendoor blijven rijden, kom je vrijwel geen drukke wegen tegen. (Je moet er alleen wel eentje oversteken, maar dat zal wel geen probleem zijn).
. Waar kun je bij wichmond binnendoor? Weet je toevallig de straatnamen dan kan ik het zo vinden.