Ik heb het toen nog met 1 paard willen proberen en daar kreeg ik een ongeluk mee in de bossen.
Ik heb toen jaren niet gereden en wilde het weer op gaan bouwen dus ik een keer gaan rijden ergens. Kreeg ik een beginnerspony, maar ja.. ik kon in ieder geval rijden dus ik was al blij.
Deze week voor de 3e keer naar die stal gegaan en gezegd dat ik een paard wilde en een wat pittigere. En die kreeg ik. Beestje zat super totdat hij ergens van schrok en naar de bakrand vloog... ik had echt het idee dat ik op die bakrand zou knallen. Ik was daarna helemaal van slag en zat niet meer lekker op dat paard. Ik heb toen al geen galopje meer geprobeerd.
Ik snap er helemaal niks van als ik kijk naar hoe ik eerst reed en nu. Zowiezo moest ik constant moeite doen om dat paard bij elkaar te houden en dat lukte amper terwijl ik er eerst nooit moeite mee had. Kreeg 'm niet fatsoenlijk aan de teugel.
Had het idee dat ik het paard helemaal niet meer aanvoelde.
Daarnaast was ik verbaasd hoe gespannen ik meteen was toen hij weg was gesprongen. Zou dat kunnen komen omdat ik de laatste keer dat ik reed dat ongeluk heb gehad of omdat ik gewoon niet meer heb gereden?
Dacht eerst dat het misschien gewoon met dit paard was maar ik stapte halvewege de les op een ander paard en die begon met zijn hoofd te gooien bij de minste druk en daar werd ik helemaal nerveus van.
En verleer je paardrijden eigenlijk?
Ik was echt diep teleurgesteld in mezelf toen ik afstapte.
)