Vandaag ga ik de knoop doorhakken en ga ik eindelijk nieuwe lederen rijlaarzen kopen!
Ik ben al heel goed geinformeerd dankzij jullie massale topics hierover
,maar ik heb nog een paar vraagjes die ik niet hier en ook niet op 't internet kon vinden.Ik heb op de site www.rijlaarzen.nl de Konings gezien en ik heb een vraagje over het model Komet Benelux.Deze laars is de goedkoopste dat erbij staat(nl.400 EUR),maar als ik naar de kwaliteit ervan kijk(Goodyear genaaide zool etc.)dan denk ik dat dit een heel degelijke laars is voor deze prijs,of niet?Maar als ik dan dit model vergelijk met de Petrie Standaard,Elite en Tournier,dan merk ik er precies maar weinig verchil in qua kwaliteit?!
Of klop 't niet wat ik zeg?Ik wil weten of iemand hierover meer kan vertellen want over dit model vind ik verder niet veel....
Klopt het ook dat Koningsrijlaarzen goed voor ruiters zijn die intensief rijden?(Ik rijd nl.bijna elke dag en zoek dus wel laarzen die tegen een stootje kunnen!)
Dit is zoal wat ik wil weten!
En als je m'n vragen nog niet beu bent
,zou ik ook wel graag wat meer uitleg over andere laarzen willen zoals Petrie(Elite,Tournier(->Hier hoor ik dus ook niks van!),Standaard) en van de Cavallo's(Talent,Winner)Alvast bedankt!!!
Greetz,