Myler (stang en trens) bitten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bettine

Myler (stang en trens) bitten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 10:48

Er zal ongetwijfeld al wel een topic over zijn, maar ik kon het met de zoekfunctie niet vinden.

Op het Horse Event heb ik gesproken met een man van de Myler bitten, en het verhaal sprak me wel aan.
Alleen: ik wil niet een gewoon bit, maar ook een Myler stang, voor de stang en trens.

De man op de stand zei toen dat die NOG niet in Nederland verkrijgbaar waren, maar dat dat wel binnen enkele weken zou komen.
Eerst zou de firma Bartels en co. ze uitgebreid gaan testen.
Nu heb ik even op internet gezocht, en kan er niet echt iets over vinden.

Wie weet of er al Myler stang en trens bitten zijn, en zo ja, waar ik daar meer info over kan krijgen, en bij welke ruitersportzaak ik dat het beste kan doen?

Ben dus specifiek op zoek naar info over alleen stang en trens bitten van Myler, alleen trensjes is genoeg info over te vinden

Groeten, Bettine

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 10:59

Ik houd je topic in de gaten! Voor mij is het nadeel van S&T dat ik niet met myler kan rijden. Ik heb erover nagedacht om de myler als onderlegtrens te gebruiken, maar daar zijn de bitringen weer veels te groot voor. Ik had eigenlijk nog helemaal niet gehoord dat er een S&T uitvoering van myler kwam, ben alleen bang dat het wel flink prijzig zal worden.

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 11:03

Ja inderdaad, prijzig zijn die bitten zeker.
Ik heb de 'gewone' myler trenzen nog niet geprobeerd, omdat ik Joop toch op S&T start, en het voor Tommie gewoonweg niet nodig vind.

Maar van die Myler-man op het Horse-Event begreep ik dat er Myler stangen en onderlegtrenzen aan zaten te komen, en de ze die bij Bartels zouden gaan testen voordat ze de winkels ingingen.

A10

Re: Myler (stang en trens) bitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 11:52

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 11:26

Dankjewel voor de link, maar ik begrijp dathet in dat topic vooral gaat over MENstangen, of niet?

ZEJA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 13:21

Anders moet je Brox eens bellen die gaat daar over.
Is de groothandel van de myler-bitten.

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 15:00

Oke dankjewel, zal eens informeren!