BP bij dressuurwedstrijd.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dyyy

BP bij dressuurwedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 00:38

Ik rijd nou zelf met een BP en het bevalt me goed. Ik vraag me af wie er met een BP dressuur rijd (op wedstrijd). Hoe draag je die dan? Onder jasje? Onder je blouse? Over je jasje? En wie heeft er een foto van? Ik ben best benieuwd welke manier het mist op zal vallen.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 10:14

Ik heb er geen dressuurwedstrijden mee gereden (ik rij nu ook geen wedstrijden meer) Maar ik heb er wel mee gesprongen. Ik had hem dan gewoon over m'n jasje. Eronder paste niet en het zag er ook niet uit, net of een heel raar figuur had. Erover vond ik niet storend staan.

manonutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 10:25

Ik heb er sinds kort ook een. Moet wel over m'n jasje, eronder past niet. Ik stoor me er niet aan. Tis voor je veiligheid, en anders krijg ik last van m'n rug. Maakt mij niet uit hoe het er dan uitziet. Denk dat als je het onder je jasje doet dat je er heel raar uitgaat zien.

http://www.mijnalbum.nl/Album=NUFO3CEE

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 16:48

Dank je wel..
Ik dacht al dat het onder het jasje niet zou gaan..

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 19:33

Ik ga de BP van Imperial Riding kopen, die is helemaal effen zwart en zat bij mij ook nog eens het fijnste
mocht het nodig zijn dat ik hem op wedstrijd draag dan doe ik hem over mn jasje heen

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 11:44

Renske20 schreef:
Ik ga de BP van Imperial Riding kopen, die is helemaal effen zwart en zat bij mij ook nog eens het fijnste
mocht het nodig zijn dat ik hem op wedstrijd draag dan doe ik hem over mn jasje heen

Dat ga ik dan ook maar doen. Ik heb een donkerblauwe. Maar het zal nog wel even duren voor dat we op wedstrijd gaan

alex66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 12:06

over je jasje
eronder dan is niet echt goed te bepalen of je houding en zit goed is het ziet er dan uit alsof je krom zit