Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

merrieveulen schreef:gewoon goed opvoeden... als hij probeert te slaan of iets dergelijs met die luisters om wordt het eerder gevaarlijk... ik zou hem meer te doen geven, een hooinet oid...
CD28 schreef:merrieveulen schreef:Een hooinet in de trailer is pas levensgevaarlijk! Enig idee wat er gebeuren kan als hij daar in komt als hij zo klauwt? Dit lijkt me geen goede oplossing.
Zazoo schreef:wat is kluisteren?
CD28 schreef:
Een hooinet in de trailer is pas levensgevaarlijk! Enig idee wat er gebeuren kan als hij daar in komt als hij zo klauwt? Dit lijkt me geen goede oplossing.
Citaat:
Neonlight schreef:Sommige paarden blijven kappen, hooinet of niet. En als ze de complete trailer slopen zou ik kluisters aan doen. Ze kunnen nog wel verstappen, alleen niet meer schrapen, daar hebben ze niet genoeg ruimte meer voor. En wat schoentje al zegt, niet te ruim zetten. Veel paarden staan ook veels te ruim op de trailer, en dan hebben ze veel meer moeite met evenwicht.