Voor mijn vorige pony had ik een Dominick deken, ik ben er echt helemaal weg van! Ze schuiven niet en hebben een hele mooie pasvorm, echt super! En ik vind ze ook nog eens heel mooi Waterdicht dat weet ik niet, ik had een staldeken. Hij was iig warm genoeg, ook toen mijn pony net geschoren was.
ik heb zelf ook een dominick deken voor mijn erg brede fries, waar ik geen fatsoenlijk passende deken voor kon vinden, en ben er erg tevreden over. De dekens die worden aangeboden zijn Limited editions het materiaal wat voor de binnenkant wordt gebruikt is ook voor de buitenkant gebruikt. Bij de normale dekens is de buitenkant van een sterkere stof. Maar dit merk je ook in de prijs.
Ik heb de deken besteld voor onder mijn Nieuw Zeeland deken. Mijn paard en zijn maatjes in de wei zijn namelijk dekenslopers. Durf het niet aan om deze deken zonder deze Nieuw Zeeland deken te gebruiken. Ik ben zeer tevreden over de pasvorm van deze deken. Deze deken is lekker lang en heeft een goede pasvorm. Op aanraden van Piaffe heb ik een grotere deken besteld dan dat hij normaal heeft.