Vooral om stresskippen en beetje rustig te houden voor als ik op vreemd terein wil gaan rijden en niet de snelste tijd in een dressuurproef wil halen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tavanta schreef:Werkt het gelijk dan of heeft het bijvoorbeeld een paar dagen nodig?
@klomp: Weet je ook waar die brochure vandaan komt, kan ik die ergens bestellen?

PinkiiY schreef:Ooh verschrikkelijk, nog iemand met zo'n stresskikker! Met dit weer durf ik amper te rijden!
Ga voor mn wedstrijden ook de bachbloesems proberen denk ik ..
Heb nu ergens equi nervo in de kast staan, nog nooit gebruikt. Iemand hier misschien toevallig ervaring mee?
Anders misschien toch maar aan de Nerv Control
Ik geef momenteel helemaal geen brok, na het werken wat muesli als beloning, en gewoon wat meer hooi. Hij lijkt nog prima gezond (of is dit niet voldoende?)

loutjuh schreef:PinkiiY schreef:Ooh verschrikkelijk, nog iemand met zo'n stresskikker! Met dit weer durf ik amper te rijden!
Ga voor mn wedstrijden ook de bachbloesems proberen denk ik ..
Heb nu ergens equi nervo in de kast staan, nog nooit gebruikt. Iemand hier misschien toevallig ervaring mee?
Anders misschien toch maar aan de Nerv Control
Ik geef momenteel helemaal geen brok, na het werken wat muesli als beloning, en gewoon wat meer hooi. Hij lijkt nog prima gezond (of is dit niet voldoende?)
dit doe ik ook hoor, ze krijgt nu nog een klein beetje aan voer omdat de andere paarden ookgevoerd worden, maar alsik verhuis van stal gaat ze naar alleen hooi en zolang ze er goed uit ziet, en voldoende hooi tot haar beschikking heeft is het prima!