Zijn er meer mensen die hier wel eens last van hebben gehad en weten jullie hoe dit zou kunnen komen? Wat kan ik er aan doen??? Help me.... Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zijn er meer mensen die hier wel eens last van hebben gehad en weten jullie hoe dit zou kunnen komen? Wat kan ik er aan doen??? Help me.... impi schreef:iemand die ik ken had dat ook en klinkt misschien heeel raar maar die deed maandverband in dr cap
Nja, als die bultjes dan weg zijn..
OemmiejO schreef:impi schreef:iemand die ik ken had dat ook en klinkt misschien heeel raar maar die deed maandverband in dr cap
Whahaa..Nja, als die bultjes dan weg zijn..
nance1 schreef:Gebruiken er meerdere mensen die cap?
Ik zou hem ook eerst even schoonmaken met een sopje, dat zowiezo, het zou kunnen dat het opgedroogde zweet irriteert op je huid.
impi schreef:iemand die ik ken had dat ook en klinkt misschien heeel raar maar die deed maandverband in dr cap
Gjilke schreef:impi schreef:iemand die ik ken had dat ook en klinkt misschien heeel raar maar die deed maandverband in dr cap
Ik ga altijd voor inlegkruisjes. Is wat minder dik.
Maar:
- Lekker zacht
- Neemt goed vocht op
- Geen rode rand in je voorhoofd
- Misschien ook wel geen bultjes?
WendyK schreef:En het vreemde is, de cap is lang niet nieuw, die heb ik al een maand of 4 en pas een week uitslag. Het is een Casco trouwens.
Bedankt voor de tips tot nu toe, ga ik zeker proberen. Iemand anders nog iets?
kroetietjuh schreef:Heb je sinds kort ook een ander eetpatroon o.i.d?? Daar kan het ook nog altijd van komen...in combinatie met vuil en zwaat in de vulling van ed cap....
Het wordt wel iets minder erg nu, daarbij moet ik wel zeggen dat ik dinsdag voor het laatst gereden heb. 
)
Dus alleen in de les cap op en er gewoon voor de rest niet afvallen en niet gaan buitenrijden met Nienepien.
Ik ben er nog maar 1 keer afgevallen, maar wil toch absoluut niet het risico lopen. Dus uitslag of niet, ik zal mijn cap blijven dragen.
Anne_GTI, wil geen ruzie met je hoor