Wie heeft er een Hippotex bodem

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Havik

Wie heeft er een Hippotex bodem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 13:55

Wie van jullie heeft een Hippotex bodem en hoe bevalt die, hebben jullie ook ervaringen met All Weather bodems, ik twijfel nl welke bodem ik moet nemen.

mienetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 14:24

wij hebben een All Weather Tuft bodem... Dit bevalt ons heel erg goed... `s winters kunnen we eigenlijk altijd wel rijden (behalve als de weg naar de bak te glad is). In de stapmolen hebben we Hippotex, ook dit bevalt ons heel erg goed, hier kunnen we ook `s winters de paarden in doen, als het nat of bevroren is...

pilou

Re: Wie heeft er een Hippotex bodem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 18:48

wij hebben het door het zand zitten en het afvoeren ervan is niet te betalen (al zegt de leverancier van wel) in onze gemeente. Maargoed wat voor de 1 niet te betalen is, is voor de andere weer peanuts toch het afvoeren is bijna net zo duur als een nieuwe bodem.....

Onze bodem laat dus geen water meer door met alle gevolgen van dien, dus willen we de toplaag vervangen. Hij ligt er ca. 10 jaar. Dus de eerste 10 jaar heb je geen probleem, dat begint pas met vervangen, in ons geval dan. Sommige mensen hier (All Wheater Tuft) zijn zo enthousiast over deze bodem, die wil ik niet voor hun hoofd stoten.