Sinds kort heb ik een pessoa teugel,Mijn paard pikt het goed op,Ik heb alleen een vraagje over het bontje achter de kont,Die schuift best snel naar links en rechts,Hoe voorkomen jullie dit?Ik heb het nog neit zo straks staan omdat mijn paard nog moet wennen,Zal dit meespelen?Hebben jullie tips zodat het bontje niet steeds scheef gaat?
Jah zoals ik al zei,het staat nog niet op de allerjuiste manier ingesteld,Maar echt laag heb ik hem niet hangen vind ik!Heb hem vandaag weer ietsje strakker gezet voor de volgende keer dus wie weet valt het dan mee!
Ik heb het bontje vrij hoog zitten, want anders wordt er fanatiek naar gemept! Als er niet naar gemept wordt, verschuift hij ook niet zo
door het lopen gaat het bontje mee van links naar rechts,Dat is soms best irritant vind ik!Mijn paard bokte er vandaag wel heel even erg op,in gallop!was al bang dat ie hem op zijn rug zou meppen!
Als hij hem op z'n rug mept is niet zo erg, maar mocht er een been in blijven hangen als het bontje te laag hangt, das lastiger
neej daar zorg ik wel voor dat dat niet gebeurd!!Zo hoog bokt de mijne gelukkig nog net niet Af en toe wel,maar dit neem ik voor lief