laarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jasmijnlover

laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 20:31

ik wil graag leren rijlaarzen
de laarzen mogen niet duurder zijn dan 200 euro

maar nu heb ik duss de vraag
wat vinden jullie goeie leren rij laarzen

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:22

Petrie staat er om bekend dat ze een goed merk zijn, alleen kun je dan beter niet de goedkopere nemen ivm loslatende coating.

Poulain

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:25

Ik heb net deze laarzen besteld: Mountain horse sportive rider (MHsportiverider). Ze kosten 174,50 euro en van nabij maak ik mee dat het hele fijne laarzen zijn. En je mag er ook dressuur wedstrijden mee rijden!! Voor het geval dat ook van belang is. Ik heb ze besteld bij Piaffe, nu maar hopen dat het goed gaat!! Haha. Vast wel.

Succes

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:33

Poulain schreef:
Ik heb net deze laarzen besteld: Mountain horse sportive rider (MHsportiverider). Ze kosten 174,50 euro en van nabij maak ik mee dat het hele fijne laarzen zijn. En je mag er ook dressuur wedstrijden mee rijden!! Voor het geval dat ook van belang is. Ik heb ze besteld bij Piaffe, nu maar hopen dat het goed gaat!! Haha. Vast wel.

Succes

Die heb ik ook, superfijne laarzen! En door de rits ook makkelijker aan en uit te krijgen, gemakkelijk in onderhoud en de prijs is goed...

bren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 09:40

o dat is leuk om te weten!
zit er ook aan te denken om die laarzen te kopen.

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 09:49

Heb ik ook! Ze zijn gewoon fijn en zitten lekker! Doordat er elastiek in zit verwerkt sluiten ze mooi aan maar knellen niet. En je loopt er zo op weg...

Mogen worden gebruikt op wedstrijden, maar ze zien er niet zo luxe uit als de "normale" rijlaars.