geef mij voor haar goede tips

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

stefffie

geef mij voor haar goede tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 19:58

mijn vriendin die verzorgt mijn pony... en ze doet het hééél goed!!*D maar nu even iets anders. mijn vriendin die wil ook een paardje.. ze heeft er al 1 een keer eerder gehad maar dat deed ze niet alleen ze had dat paardje samen met iemand anders, ze hebben het paardje van iemand over genomen anders moest zij naar de slacht niet omdat zij ziek was ofzo. maar omdat het een dravertje was en zij was niet snel genoeg.. ik weet het niet allemaal precies..
maar het paardje haar maag was gedraait of gekantelt dus ze is dood gegaan (aan koliek)
ik weet dat zei het heeel erg verdiend om een nieuw paardje te krijgen maar haar ouders zitten nog heel erg te twijfelen..
hebben jullie voor haar nog een paar goede tips om haar ouder over te halen?

bedankt

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:01

Gewoon zeggen dat ze het mist en dat ze graag weer een paardje voor zichzelf krijgt enzo. Maja bij mij toen m'n paard was overleden wilde ik zowat gelijk een nieuwe. Het is natuurlijk ook zo of je het geld nog wel heb om een paard te onderhouden. Maar gewoon zeggen hoe je erover denkt dat werkt denk ik het beste.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:03

Beloven dat ze een baantje zoekt om het zelf te gaan betalen? Dat werkte vroeger bij die van mij bij mijn eerste pony heel erg goed...

stefffie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 20:10

bedankt voor jullie tips ik zal het aan haar doorgeven!!
mensen die nog meer tips hebben ze zijn welkom

stefffie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 21:01

heeft er niemand tips