ik heb een fries van 3 jaar en hij komt oorspronkelijk van duitsland. Wij hebben hem via een tussenpersoon gekocht. Nu is ons toen hij in belgie aankwam wijsgemaakt dat zijn papieren zijn verloren geraakt bij de reis naar belgië (is met het vliegtuig gekomen). We hebben wel zijn chipnummer en zijn geboortedatum en naam op een papiertje geschreven gekregen. Dat er iets niet klopt in het verhaal van de verloren papieren is wel heel duidelijk. De papieren zijn ergens achtergehouden (hoe kan het anders dat we zijn naam en chipnr enzo op een papiertje kregen??). Nu begint hij echt wel heel goed te lopen en ik ga hem deze zomer in de zomerwedstrijden op dressuur uitbrengen. Ik zou nu wel alleen graag zijn afstamming weten. Hij is een hele mooie fries geworden en ik vind het nu zo jammer dat ik zijn afstamming niet ken. het moet wss een mooie afstamming geweest zijn, anders houden ze geen papieren achter. Hoe zou ik met zijn chipnummer, naam en geboortedatum achter zijn afstamming kunnen komen?