Ervaringen boomloos Fhoenix zadel van Heather Moffet

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Balder

Ervaringen boomloos Fhoenix zadel van Heather Moffet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 12:54

Hallo,

Ik overweeg het boomloze Pfoenix zadel van Heather Moffet te kopen. Wie heeft hier ervaringen mee?

Groetjes,

Karina

Pellie

Re: Ervaringen boomloos Fhoenix zadel van Heather Moffet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:59

nog niet, ik ben wel al heel lang bezig om een goed passend zadel voor mijn ronde gam te vinden. ik heb nu een op maat gemaakte dressuur maar die schuift weer naar voren. gam heeft namelijk geen schoft, en spek achter zijn schouders dus daar is bijna niks tegen bestand.

ik heb nu de centen en maak binnenkort een afspraak bij het balingehof. ik zou eerst een 2e handse nemen, maar monya zei dat het niet standaard is dat ze op alle type paarden passen. dus toch maar passen, en hoop dat dit dan, wat zadels betreft, het eindstation is voor ons.

kinke hier op bokt heeft het oude model en is er zeer tevreden over

Balder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 13:34

Hoi Pellie,
Vast bedankt voor je reactie.

Ik heb ook veel problemen met het vinden van een goed zadel en mijn paardje is zeer gevoelig voor alles wat teveel op zijn schouders drukt, vandaar dat ik dit overweeg. Ik kan hem eventueel proberen als ze hem bij Equestor weer binnen hebben maar wil ook graag ervaringen van een ander horen.

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:43

Een kennisje van mij heeft hem volgens mij, ook via ballingehof, en ze is er erg tevreden over voor zover ik weet