Linkerbeen naar voren tijdens het plassen!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_oud

Linkerbeen naar voren tijdens het plassen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 22:21

Hallo..

ik heb mijn merrie nu bijna 2 maanden.. het valt mij iedere keer weer op dat zij tijdens het plassen haar linkerbeen opheft van de grond.. zij plaatst deze dan iets naar voren..een beetje hangend boven de grond.. verder lijkt ze geen last te hebben van het been.. ze doet dit al vanaf het begin.. is gekeurd.. nog nooit een stap kreupel gelopen zolang ik haar heb.. ik dit gewoon een aparte eigenschap.. of moet ik hier meer achter zoeken??

Groetjes.. Lisa..

BonBon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:22

Ik denk dat het gewoon een aparte gewoonte is. Ze is tenslotte gekeurd en ze doet het toch alleen met plassen. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken. Maar wel goed onthouden en in de gaten houden.

Barb

Re: Linkerbeen naar voren tijdens het plassen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:25

mijn ruin doet dat ook omdat hij waarschijnlijk bang is voor vieze voeten

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:53

je wilt niet weten hoe die van mij staat te zeiken! die kreunt erbij en geniet vollop als ze eens lekker uit kan piesen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 23:04

Waarschijnlijk ooit flink tegen dat been gespetterd en bang voor herhaling...

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 23:20

Mijn hengstje deed dat ook, die plaatste zijn achterbenen heeeeeeeeeeeeel wijd uit elkaar, en dan zn voor benen heeeeeel ver naar voren, en dan tilde hij 1 been op. Hij was sowieso erg bang om nat te worden.. plassen in lopen durfde hij niet in, als het regende kreeg ik m niet naar buiten enz enz...

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 04:16

Die van mij kijkt altijd erg stoned uit haar ogen als ze staat te plassen.(vindt dat dan ook een komisch gezicht om te zien)